Wyświetlanie pozycji 1-6 z 6

    • Edukacja bez granic. Raport FRSE 2021 

      Kwiatosz, Karolina; Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji (Wydawnictwo FRSE, 2022)
      Edukacja bez granic to seria raportów Fundacji Rozwoju Systemu Edukacji, której celem jest podsumowanie – w ramach realizacji perspektywy finansowej UE na lata 2021–2027 – przebiegu najważniejszych unijnych programów ...
    • Efekty uczenia się i ich weryfikacja w projektach mobilności edukacyjnej. Katalog przykładów 

      Stęchły, Wojciech; Poczmańska, Agata (Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji, 2018-12)
      Materiał ten jest skierowany przede wszystkim do osób planujących lub realizujących projekty mobilności edukacyjnej z wykorzystaniem założeń ECVET, a więc osób przygotowujących dokumentację aplikacyjną, koordynatorów ...
    • European Universities in Poland. Implementation of development strategy 

      Poszytek, Paweł; Budzanowska, Ana; Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji; Uniwersytet Śląski (Wydawnictwo FRSE, 2023)
      This work aims to present up-to-date research on the implementation and development of the European Union’s idea of European Universities in Poland. European Union Member States have been working for decades to provide ...
    • Evaluation in educational practice 

      Ciężka, Beata; Rybińska, Agnieszka; Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji; Polskie Towarzystwo Ewaluacyjne (Wydawnictwo FRSE, 2020)
      This publication is a product of cooperation between the Polish Evaluation Society and the Foundation for the Development of the Education System. It focusses on evaluation in the field of education and features chapters ...
    • Kompetencje 4.0 jako czynniki ułatwiające realizację i zarządzanie projektami w programie Erasmus+ oraz sprzyjające ich trwałości w czasach pandemii COVID-19 

      Poszytek, Paweł (Wydawnictwo FRSE, 2022)
      Celem tej książki było zbadanie, w jaki sposób kompetencje 4.0 uła­twiły liderom projektów Erasmus+ realizowanie, zarządzanie i zapew­nianie trwałości inicjatywom opartym na transnarodowej współpracy w czasie pandemii ...
    • Ramy kwalifikacji, ECTS i ECVET dla uczenia się przez całe życie 

      Chmielecka, Ewa; Saryusz-Wolski, Tomasz; Sławiński, Stanisław; Stęchły, Wojciech; Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji; Instytut Badań Edukacyjnych; Szkoła Główna Handlowa w Warszawie; Politechnika Łódzka (Ministerstwo Edukacji Narodowej, 2019)
      W publikacji czytelnik znajdzie krótkie wprowadzenie w istotę zagadnień dotyczących uczenia się przez całe życie. W skondensowanej formie omówione zostały najważniejsze dokumenty Unii Europejskiej dotyczące realizacji tej ...