Wyświetlanie pozycji 1-3 z 3

    • Bariery rozwojowe handlu elektronicznego 

      Bartczak, Krzysztof (Exante, 2016-03-27)
    • Management in Virtual Environments. Case Studies 

      Mazurek, Grzegorz; Gembicki, Michał; Krzemień, Grzegorz; Przegalińska, Aleksandra K.; Starostka, Justyna; Skorulska, Karolina; Prystupa-Rządca, Kaja (Poltext, 2015)
      The following publication consists of 12 case studies, which encompass various aspects of the ICT impact on contemporary businesses, focusing – among other things – on such concepts as: crowdsourcing, the internet of ...
    • Mlodzi nabywcy na e-zakupach 

      Ostrowska, Izabela; Gracz, Leszek (Wydawnictwo Placet, 2014)
      Lektura książki pozwoli odpowiedzieć m.in. na następujące pytania dotyczące zachowań nabywczych osób w wieku 18−29 lat: Dlaczego i w jakich miejscach kupują w Internecie? Jakie czynniki wpływają na wybór konkretnego ...