Wyświetlanie pozycji 1-2 z 2

    • Mlodzi nabywcy na e-zakupach 

      Ostrowska, Izabela; Gracz, Leszek (Wydawnictwo Placet, 2014)
      Lektura książki pozwoli odpowiedzieć m.in. na następujące pytania dotyczące zachowań nabywczych osób w wieku 18−29 lat: Dlaczego i w jakich miejscach kupują w Internecie? Jakie czynniki wpływają na wybór konkretnego ...
    • Model kształtowania lojalności konsumentów w stosunku do marki. Na podstawie wybranych produktów konsumpcyjnych 

      Ostrowska, Izabela (Wydawnictwo Naukowe Uniwersytet Szczecińskiego, 2010-12-30)
      Opracowanie składa się ze wstępu, sześciu rozdziałów oraz zakończenia i wniosków. Rozdział I dotyczy przeobrażeń w rozwoju koncepcji marketingowych. W rozdziale II dokonano zwięzłego przeglądu stanu wiedzy na temat ...