Przeglądaj Książki / Books według tematu "public relations"
Wyświetlanie pozycji 1-7 z 7
-
Formovanie obrazu inštitúcií sociálnej pomoci v médiách
(Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2018)Publikácia je venovaná vzťahom inštitúcií sociálnej pomoci1 s médiami a verejnou mienkou; zahrňuje otázky komunikovania, spolupráce, propagácie, informovania, má poskytnúť usmernenie ako účinne viesť public relations: ... -
Kształtowanie wizerunku instytucji pomocy społecznej w mediach
(Centrum Rozwoju Zasobów Ludzkich, 2013) -
Marketing biblioteczny: rozważania, dyskusje, konteksty
(Ateneum - Szkoła Wyższa, 2007)Prezentowana publikacja jest pokłosiem dyskusji środowiska bibliotekarskiego nad możliwościami i metodami stosowania marketingu w bibliotekach. Zawarte w tomie teksty przedstawiają zarówno teoretyczne aspekty marketingu, ... -
PR NGOsów. Komunikacja strategiczna organizacji pozarządowych
(Wydawnictwo Naukowe Sub Lupa, 2014)Książka omawia tematykę komunikacji prowadzonej w polskich organizacjach pozarządowych. Zawiera część badawczą poświęconą diagnozie działań komunikacyjnych oraz część instruktażową wskazującą wybrane metody i techniki ... -
Public relations instytucji bezpieczeństwa
(Wydawnictwo WSOWL, 2013)Oddawana do rąk Czytelnika książka zamyka się w dziesięciu rozdziałach. W pierwszym rozdziale podjęto kwestie związane z historycznymi aspektami public relations. Było to o tyle istotne, że PR jako pewna sfera aktywności ... -
Public relations w zarządzaniu sytuacjami kryzysowymi organizacji. Sztuka komunikowania się
(Difin SA, 2015)Publikacja obejmuje zagadnienia związane z zarządzaniem sytuacją kryzysową na poziomie komunikowania się z otoczeniem – za pośrednictwem mediów instytucjonalnych lub też wykorzystując tzw. media własne. Wszystkie zagadnienia ... -
Społeczne konteksty obrazu w kształtowaniu wizerunku
(Wydawnictwo SGGW, 2019)