Szukaj
Wyświetlanie pozycji 1-10 z 22
Przemysł spożywczy – makrootoczenie, inwestycje, ekspansja zagraniczna
(Fundacja Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, 2015)
Przemysł spożywczy jest głównym – obok rolnictwa – członem gospodarki żywnościowej, inaczej zwanej sektorem rolno-spożywczym. Przemysł ten uznawany jest za ogniwo łańcucha żywnościowego, które integruje pozostałe ogniwa ...
Media.pl. Badanie nad mediami w Polsce
(Wydawnictwo Libron, 2016)
Antologia zawiera kilkanaście artykułów wybitnych polskich badaczy mediów. Teksty poświęcone są przemianom medialnym w Polsce. Dotyczą również statusu dyscypliny naukowej, jaką w ostatnich latach stała się „nauka o mediach” ...
Kompetencje kadr kultury a rozwój kapitału społecznego
(Małopolski Instytut Kultury, 2013)
Celem projektu badawczego była analiza rozwoju kapitału społecznego w kontekście działalności merytorycznej lokalnych centrów kultury w oparciu ramy teoretyczne zawarte w dokumencie Strategia Rozwoju Kapitału Społecznego, ...
Knowledge transfer and diffusion of innovation as a source of competitiveness of food industry enterprises in Poland
(Foundation of the Cracow University of Economics Rakowicka 27, 31-510 Cracow, Poland, 2014)
Issues of the study come down to the attempt of the answer to a question:
to what extent knowledge management and diffusion of innovation
contributed to the raising level of competitiveness of food industry enterprises
in ...
Analiza strategiczna wybranych branż przemysłu rolno-spożywczego w Polsce
(Katedra Strategii Zarządzania i Rozwoju Organizacji, Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, 2013)
Skracający się czas życia wyrobów i rosnąca konkurencja powodują, że kierownicy przedsiębiorstw zastanawiają się jak postępować, aby wzmocnić pozycję konkurencyjną przedsiębiorstwa. Zarządzanie przedsiębiorstwem stało się ...
Zarządzanie i przedsiębiorczość w rozwoju biznesu
(Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, 2012)
Powstające nowe struktury przedsiębiorstw i budowane przez nie strategie oraz nowoczesne podejście innowacyjne przyczynia się do stworzenia modelu, który warunkuje osiąganie przewagi konkurencyjnej i wypracowywania optymalnych ...
Transfer wiedzy i dyfuzja innowacji jako źródło konkurencyjności przedsiębiorstw przemysłu spożywczego w Polsce
(Fundacja Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, 2014-07-07)
Celem niniejszej pracy było zaprezentowanie, jak w warunkach integracji z Unią Europejską polski przemysł spożywczy wykorzystując działania o charakterze innowacyjnym i inwestycyjnym, dostosowywał do nich struktury ...
Lokalne centra kultury: działania a diagnozy
(Przedsiębiorstwo Społeczne Agencja Artystyczna GAP sp. z o.o., 2016)