Szukaj
Wyświetlanie pozycji 1-10 z 30
Etyka dziennikarska i dziennikarstwa
(Difin SA, 2015)
Od Autora:
Książkę adresuję głównie do studentów dziennikarstwa, ale nie tylko. Mam nadzieję, że poszerzy ona horyzonty intelektualne i profesjonalne także młodych praktyków dziennikarstwa, którzy już studia ukończyli; ...
Internet i (nie)moralność
(MW Press, 2015-12-31)
Prosumpcjonizm pop-przemysłów. Analiza polskich przedsiębiorstw z branży rozrywkowej
(Collegium Civitas Press, 2013)
W jaki sposób polscy producenci popkultury podchodzą do jej marketingu? Czy naśladują pod tym względem zachodnie koncerny medialne? Czy w Polsce kultura popularna jest dla producenta okazją do zaangażowania konsumenta w ...
Rodzice dzieci z niepełnosprawnością intelektualną wobec korzystania z Internetu - próba zarysowania nowego obszaru badawczego i wstępne wyniki badań
(Regionalne Centrum Polityki Społecznej w Łodzi, 2013)
Rozdział poświęcony jest specyfice korzystania z Internetu przez rodziców uczniów z niepełnosprawnością intelektualną i o tym, jaką pełnią rolę w korzystaniu z nowych
mediów przez swoje dzieci
Jaki jest chłopak? Dyskurs męskości w piśmie dla trzynastolatek
(Wydawnictwo Uniwersytetu Humanistyczno-Przyrodniczego Jana Kochanowskiego w Kielcach, 2010)
Dyskurs męskości toczy się dziś na różnych poziomach i na różne sposoby; w prezentowanej publikacji poddano analizie dyskurs męskości w piśmie „13. Magazyn Szczęśliwej Nastolatki”, adresowanym do dziewcząt stojących u progu ...
Władza na dywaniku. Jak polskie media rozliczają polityków? Nowy model komunikacji politycznej
(Wydawnictwo Adam Marszałek, 2013-10-25)
Podstawowym celem autora było udzielenie odpowiedzi na pytanie o to, czy i jak polskie media dzierżą - wspomnianą za McQuailem - władzę symboliczną oraz w jaki sposób wypełniają pokładane w nich nadzieje - czy bronią ...
Zmierzch telewizji? Przemiany medium. Antologia
(WN Scholar, 2011)
Wychowanie i kształcenie w erze cyfrowej
(Regionalne Centrum Polityki Społecznej w Łodzi, 2013-12)
Ze wstępu: O ile wykorzystywanie nowych mediów w dydaktyce czy, szerzej, w uczeniu
się i nauczaniu jest już stosunkowo szeroko podejmowane w literaturze
pedagogicznej, o tyle ich wychowawcze aspekty wydają się jeszcze ...
Innowacyjność przemysłów kreatywnych. Media a sport
(Akademia Wychowania Fizycznego we Wrocławiu, Katedra Komunikacji i Zarządzania w Sporcie, 2015)
Czy wszystko już było? Między repetycją a nowością w sztukach wizualnych
(E-naukowiec, 2014-12-18)
Książka jest poświęcona różnorodnym praktykom społecznym i artystycznym, zogniskowanym wokół problematyki powtórzenia. Imitacje, kopie – a z drugiej strony: innowacje, nowość i oryginalność stały się, zwłaszcza w sztuce ...