Szukaj
Wyświetlanie pozycji 1-8 z 8
Reklama — operacjonalizacja pojęcia
(Wydawnictwo LIBRON, 2015-05-07)
W niniejszej publikacji szeroko omawiam pojęcie reklamy w perspektywie kilku wiodących paradygmatów. Część dostępnych na polskim rynku wydawniczym publikacji z zakresu reklamy zwykła się rozpoczynać od słów: „reklama ...
Reklama - perspektywa empiryczna
(Wydawnictwo LIBRON, 2016-05-07)
Reklama. Perspektywa empiryczna jest w głównej mierze empirycznym rozwinięciem publikacji Reklama. Operacjonalizacja pojęcia. Tym razem punkt ciężkości jest jednak ustawiony na empirycznej weryfikacji wskazanych problemów ...
Badanie i Projektowanie Komunikacji 3
(Wydawnictwo LIBRON, 2014-05-07)
Książka jest zbiorem tekstów obejmujących szeroki zakres pola badawczego i projektowego z dziedziny nauki o komunikacji i designu. Wśród artykułów można znaleźć zarówno prace teoretyczne, jak i wyniki badań i analiz. ...
Badanie i Projektowanie Komunikacji 2
(Wydawnictwo LIBRON, 2013-05-07)
Streszczenie: Książka jest zbiorem tekstów obejmujących szeroki zakres pola badawczego i projektowego z dziedziny nauki o komunikacji i designu. Wśród artykułów można znaleźć zarówno prace teoretyczne, jak i wyniki badań ...
Badanie i Projektowanie Komunikacji 4
(Wydawnictwo LIBRON, 2015-05-07)
Książka jest zbiorem powstałym jako wynik konferencji naukowej „Communication design – badanie i projektowanie komunikacji”. Zebrane artykuły pokrywają szeroki zakres pola badawczego i projektowego, od information design ...
Badanie i Projektowanie Komunikacji 1
(Wydawnictwo Libron, 2012-05-07)
Książka jest zbiorem tekstów obejmujących szeroki zakres pola badawczego i projektowego z dziedziny nauki o komunikacji i designu. Wśród artykułów można znaleźć zarówno prace teoretyczne, jak i wyniki badań i analiz. ...
Komunikacje w rozmowie 1
(Wydawnictwo LIBRON, 2012-05-07)
Książka jest zbiorem artykułów z cyklicznych spotkań Komunikacje w rozmowie. Wśród artykułów można znaleźć zarówno prace teoretyczne, jak i wyniki badań i analiz. „Komunikacje w rozmowie” obejmują szeroki zakres zainteresowań ...
Komunikacje w rozmowie 2
(Wydawnictwo LIBRON, 2013-04-07)
Design, Communication Design, Reklama, Graphic Design, Strategic Design, Design thinking
Streszczenie: Książka jest zbiorem artykułów z cyklicznych spotkań Komunikacje w rozmowie. Wśród artykułów można znaleźć zarówno ...