Szukaj
Wyświetlanie pozycji 1-8 z 8
Media
(Wydawnictwo KUL, Wydawnictwo Gaudium, 2005)
Książeczka z serii Uzależnienia: fakty i mity. Odnosi się do problematyki niewłaściwego używania współczesnych środków masowego przekazu. Omawia czynniki ryzyka i czynniki ochraniające w kontekście zagrożenia uzależnieniem ...
Etyka dziennikarska i dziennikarstwa
(Difin SA, 2015)
Od Autora:
Książkę adresuję głównie do studentów dziennikarstwa, ale nie tylko. Mam nadzieję, że poszerzy ona horyzonty intelektualne i profesjonalne także młodych praktyków dziennikarstwa, którzy już studia ukończyli; ...
Prosumpcjonizm pop-przemysłów. Analiza polskich przedsiębiorstw z branży rozrywkowej
(Collegium Civitas Press, 2013)
W jaki sposób polscy producenci popkultury podchodzą do jej marketingu? Czy naśladują pod tym względem zachodnie koncerny medialne? Czy w Polsce kultura popularna jest dla producenta okazją do zaangażowania konsumenta w ...
Narodziny podmiotu wirtualnego. Narracja. Dyskurs. Deiksis
(Zakład Wydawniczy Nomos, 2008)
Władza na dywaniku. Jak polskie media rozliczają polityków? Nowy model komunikacji politycznej
(Wydawnictwo Adam Marszałek, 2013-10-25)
Podstawowym celem autora było udzielenie odpowiedzi na pytanie o to, czy i jak polskie media dzierżą - wspomnianą za McQuailem - władzę symboliczną oraz w jaki sposób wypełniają pokładane w nich nadzieje - czy bronią ...
Zmierzch telewizji? Przemiany medium. Antologia
(WN Scholar, 2011)
Czy wszystko już było? Między repetycją a nowością w sztukach wizualnych
(E-naukowiec, 2014-12-18)
Książka jest poświęcona różnorodnym praktykom społecznym i artystycznym, zogniskowanym wokół problematyki powtórzenia. Imitacje, kopie – a z drugiej strony: innowacje, nowość i oryginalność stały się, zwłaszcza w sztuce ...
Lokalne-Regionalne-Transnarodowe. Rola mediów w kształtowaniu wspólnot
(Stowarzyszenie Naukowe "Polska w Świecie", 2016-12-23)