Szukaj
Wyświetlanie pozycji 1-8 z 8
Księgowi w kulturze
(Instytut Prawa Gospodarczego, 2020-09-23)
Monografia poświęcona problematyce postrzegania księgowych w kulturze porusza ciekawe i nietypowe zagadnienie dotyczące społecznego odbioru księgowych. Autorzy w ramach trzech rozdziałów odnieśli się do stereotypowego ...
Kształtowanie wyniku finansowego w Polsce. Teoria – praktyka – stan badań
(Instytut Prawa Gospodarczego, 2020-09-23)
Monografia poświęcona problematyce kształtowania wyniku finansowego porusza ważny i bardzo aktualny problem odnoszący się do istotnej kategorii ekonomicznej i rachunkowej, tj. wyniku finansowego. Autorzy w ramach czterech ...
Informacje finansowe i niefinansowe w ocenie działalności banku
(Instytut Prawa Gospodarczego Sp. z o.o., 2020-09-23)
Książka powstała jako efekt współpracy grupy naukowców, których wiele różni, a połączyły zainteresowania problematyką bankowości i rachunkowości oraz chęć podzielenia się z czytelnikami wiedzą uzyskaną przez nich w rezultacie ...
Nowe Media - edukacja, finanse, zarządzanie
(Tyniec Wydawnictwo Benedyktynów, 2023-09-29)
Książka, która trafia do rąk Czytelnika, jest zbiorem analiz spajających jeden obszar tematyczny, czyli nowe media, a także refleksji wynikających z interpretacji dostępnych badań i próbą wnioskowania o przyszłości oraz ...
Pedagogiczne Aspekty Zarządzania Organizacją Tom II
(Knowledge Innovation Center Sp. z o.o., 2014)
Niniejsza monografia, którą oddajemy w ręce Czytelnika, jest kontynuacją oraz uzupełnieniem pierwszego tomu, opublikowanego w lutym bieżącego roku. Pozycja „Pedagogiczne aspekty zarządzania organizacją. Tom I” rozpoczęła ...
Pedagogiczne Aspekty Zarządzania Organizacją Tom III
(Knowledge Innovation Center Sp. z o.o., 2014)
Z ogromną satysfakcją oddajemy w ręce Czytelników kolejny, trzeci już tom z serii wydawniczej „Pedagogiczne aspekty zarządzania organizacją”. Tym razem w przyjętym planie staraliśmy się wskazać przede wszystkim role i ...
Pedagogiczne Aspekty Zarządzania Organizacją Tom I
(Knowledge Innovation Center Sp. z o.o., 2014-01)
Inspiracją dla redaktorów, stanowiącą jednocześnie przyczynek do powstania najpierw koncepcji, a później niniejszej monografii, było stwierdzenie, że „(…) system edukacji jest odpowiedzialny za to, czego i jak uczymy ...