Szukaj
Wyświetlanie pozycji 1-10 z 27
Talk show. Szczerość na ekranie?
(Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne, 2007)
Psychospołeczne uwarunkowania negocjacji gospodarczych
(Akademia Ekonomiczna w Poznaniu, 2001)
Książka porusza problematykę psychospołecznych uwarunkowań, które kształtują zachowania zawodowych negocjatorów. Trzy pierwsze części mają charakter teoretyczny, natomiast czwarta część zawiera prezentację wyników badań ...
Etyka marketingu. Ujęcie personalistyczne
(Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. prof. Stanisława Tarnowskiego w Tarnobrzegu, 2008)
Treścią książki jest budowa etyki marketingu opartej na personalizmie.
Podstawy relacji między państwem a kościołami w konstytucji państw członkowskich i traktatach Unii Europejskiej
(Wydawnictwo KUL, 2007)
Przedmiot rozważań został rozpatrzony w trzech częściach. Część pierwsza dotyczyła miejsca kościołów oraz organizacji filozoficznych i światopoglądowych w wielokulturowym społeczeństwie obywatelskim w procesie integracji ...
Nowoczesne formy promocji
(Oficyna Wydawnicza Politechniki Rzeszowskiej, 2007-06)
Treści przedstawione w opracowaniu są efektem wieloletnich obserwacji polskiego oraz zagranicznych rynków mediów i reklamy. Na jej podstawie zaprezentowano najbardziej perspektywiczne kierunki rozwoju komunikacji z ...
Poezja wobec rzeczywistości. Poetyckie epifanie Jorge Guilléna i Czesława Miłosza
(Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego, 2006)
Antynomie współczesnej architektury sakralnej
(Instytut Historii Sztuki, Wydział Nauk Historycznych i Pedagogicznych, Uniwersytet Wrocławski, 2008)
The church architecture of the 20th century was marked by previously unknown va¬riety of artistic formulas. The applied forms were not only variants of model groups with common pre-conditions, but they constituted different ...
Polen im Gespräch mit Deutschland. Zu den Schwierigkeiten des deutsch-polnischen Dialogs und dessen europäischen Herausforderungen
(Oficyna Wydawnicza ATUT and Centrum Stosunków Międzynarodowych, 2009)
In diesem Buch wird der Versuch unternommen, die Fragen zu beantworten, warum der deutsch-polnische Dialog immer noch so schwierig ist. Darüber hinaus werden Fragen der Sicherheitspolitik, der Ostpolitik sowie des kollektiven ...
Jak rozmawiać z Niemcami? O trudnościach dialogu polsko-niemieckiego i jego europejskim wyzwaniu
(Oficyna Wydawnicza ATUT and Centrum Stosunków Międzynarodowych, 2009)
Praca próbuje znaleźć odpowiedź na dwa zdaniem autorów dla stosunków bilateralnych istotne pytania: dlaczego „proces dogadania się” między Polakami i Niemcami w kilku aspektach nie był możliwy, czyli co powoduje jego ...
Internationale Solidarität. Die Friedensoperationen der UN, NATO und EU
(Instytut Zachodni, 2009)
Seit mehr als zehn Jahren findet eine intensive internationale Debatte darüber statt, in welchem Umfang das – in jeder Religion vorkommende – moralische Solidaritätsgebot in Beziehungen zwischen Staaten, Völkern oder ...