Szukaj
Wyświetlanie pozycji 1-3 z 3
Język mitu w reklamie
(Katolicki Uniwersytet Lubelski, 2010)
Wskazano na podstawowe typy mitów reklamowych łączonych z kategoriami idealnego człowieka, świata, produktu. Badaniu poddano próbę około 1200 reklam zamieszczonych w tygodnikach "Polityka" i "Newsweek" oraz reklam ...
Symbole religijne i duchowość w reklamie
(Wydawnictwo KUL, 2015)
Wykorzystywanie religijnych symboli w reklamie nie jest nowym zjawiskiem. Jednak dzisiejsze odniesienia do biblijnych motywów, symboli rzadko kiedy mają ścisły związek z oferowanymi produktami. W artykule przedstawiono ...
Logo culture, no logo czy post logo? Pozaideologiczne wymiary marki – na przykładzie badań wybranej grupy gimnazjalistów
(Wydawnictwo Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego, 2015)
Wyniki badań z czterech gimnazjów województwa lubelskiego (kwestionariusz ankiety), których celem było uchwycenie poziomu deklarowanej istotności posiadania produktów markowych oraz określenie postaw wobec marek w wymiarze ...