Szukaj
Wyświetlanie pozycji 1-3 z 3
Proposed Models of Including Non-formal Sector Qualifications in National Qualifications Frameworks
(Instytut Badań Edukacyjnych, 2018)
Based on the information in the country reports, joint discussions within the
NQF-in partnership, analyses of solutions in other countries, literature review and
deductive reasoning, we developed the organisational and ...
Including Non-formal Sector Qualifications in National Qualifications Frameworks. The Experiences and Solutions of Seven European Countries. Volume I: Country Reports
(Instytut Badań Edukacyjnych, 2018)
The aim of the NQF-in Project is to provide evidence-based support to national
governments, EU agencies and key stakeholders in developing policies for
including qualifications in national qualifications frameworks, with ...
Efekty uczenia się i ich weryfikacja w projektach mobilności edukacyjnej. Katalog przykładów
(Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji, 2018-12)
Materiał ten jest skierowany przede wszystkim do osób planujących lub
realizujących projekty mobilności edukacyjnej z wykorzystaniem założeń ECVET, a więc osób przygotowujących dokumentację aplikacyjną, koordynatorów ...