Szukaj
Wyświetlanie pozycji 1-5 z 5
(Ko)warianty efektywności nauczania. Wyniki badania w klasach IV–VI
(Instytut Badań Edukacyjnych, 2015)
Książka jest poświęcona kwestii wykorzystania wyników standaryzowanych pomiarów osiągnięć szkolnych do oceny efektywności nauczania. Dane zebrane w toku badania podłużnego przeprowadzonego w szkołach podstawowych pozwoliły ...
Statystyczne modelowanie wskaźników edukacyjnej wartości dodanej – podsumowanie polskich doświadczeń 2005–2015
(Instytut Badań Edukacyjnych, 2015)
Książka ta stanowi podsumowanie dotychczasowych prac nad rozwojem metodologii wyliczania polskich wskaźników edukacyjnej wartości dodanej (EWD) dla gimnazjów i szkół kończących się maturą. Opiera się ona w dużej mierze na ...
Trafność metody edukacyjnej wartości dodanej dla gimnazjów
(Instytut Badań Edukacyjnych, 2013)
Publikacja stanowi przegląd najważniejszych wyników
pozwalających ocenić skuteczność modeli edukacyjnej wartości dodanej na ocenę
efektywności nauczania przy kontroli wpływu czynników pozaszkolnych. W rozdziale
1 ...
Kontekstowy model oceny efektywności nauczania po pierwszym etapie edukacyjnym
(Instytut Badań Edukacyjnych, 2014)
Książka podsumowuje wyniki badania podłużnego w klasach 1–3 szkoły podstawowej, które zostało przeprowadzone w latach 2010–2012. Na podstawie zebranych danych podjęto próbę opracowania kontekstowego modelu efektywności ...
Raport o stanie edukacji 2010. Społeczeństwo w drodze do wiedzy
(Instytut Badań Edukacyjnych, 2011)
Głównym celem raportu jest wzmocnienie szerokiej publicznej debaty zarówno na temat samej edukacji, jak i jej znaczenia w działaniach rozwojowych. W Raporcie o stanie edukacji 2010 zebrano informacje dotyczące zmian, jakie ...