Szukaj
Wyświetlanie pozycji 1-10 z 13
Narracje w życiu. O grupie i o jednostce
(Oficyna Wydawnicza ASPRA-JR, 2016)
W swoim podstawowym humanistycznym
wymiarze narracja dotyczy poczucia sensu właśnie. Wiąże
nam wyselekcjonowane epizody w przyczynowo-skutkową całość. Ponadto
nadaje punkt widzenia, który sprawia, że w ramach pewnych ...
Jaki jest chłopak? Dyskurs męskości w piśmie dla trzynastolatek
(Wydawnictwo Uniwersytetu Humanistyczno-Przyrodniczego Jana Kochanowskiego w Kielcach, 2010)
Dyskurs męskości toczy się dziś na różnych poziomach i na różne sposoby; w prezentowanej publikacji poddano analizie dyskurs męskości w piśmie „13. Magazyn Szczęśliwej Nastolatki”, adresowanym do dziewcząt stojących u progu ...
Rodzice dzieci z niepełnosprawnością intelektualną wobec korzystania z Internetu - próba zarysowania nowego obszaru badawczego i wstępne wyniki badań
(Regionalne Centrum Polityki Społecznej w Łodzi, 2013)
Rozdział poświęcony jest specyfice korzystania z Internetu przez rodziców uczniów z niepełnosprawnością intelektualną i o tym, jaką pełnią rolę w korzystaniu z nowych
mediów przez swoje dzieci
Wychowanie i kształcenie w erze cyfrowej
(Regionalne Centrum Polityki Społecznej w Łodzi, 2013-12)
Ze wstępu: O ile wykorzystywanie nowych mediów w dydaktyce czy, szerzej, w uczeniu
się i nauczaniu jest już stosunkowo szeroko podejmowane w literaturze
pedagogicznej, o tyle ich wychowawcze aspekty wydają się jeszcze ...
Wpływ mediów. Konteksty społeczno-edukacyjne
(Oficyna Wydawnicza "Impuls", 2007)
Życie społeczne, którego jedną z nadrzędnych wartości stało się i s t n i e ć w znaczeniu „być postrzeganym”, nie daje zbyt wielu możliwości uniezależnienia się od wpływu mediów. Aby uniknąć wykluczenia ze sfery komunikacji ...
Magia politycznych wizerunków w mediach: Aleksander Kwaśniewski i Andrzej Lepper: studium przypadków
(Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego, 2012)
Podjęto próbę pokazania, w jaki sposób zostały wykreowane wizerunki polskich polityków po 1989 roku, uwzględniając proces zachodzących w mediach dynamicznych zmian. Wybrane zostały wizerunki polityczne, ponieważ polityka, ...
Epistemologia komunikacji medialnej. Perspektywa ewolucyjna
(Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej, 2013)
Algorytmy i big data w mediach i dziennikarstwie prasowym
(University of Szczecin, 2021)
Algorytmy są obecne nie tylko w codziennej pracy dziennikarskiej, ale również w praktyce redaktorskiej. Wpływają na podejmowanie decyzji przez największych wydawców i graczy na rynku mediów oraz czytelników – niestety, nie ...
Formovanie obrazu inštitúcií sociálnej pomoci v médiách
(Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2018)
Publikácia je venovaná vzťahom inštitúcií sociálnej pomoci1 s médiami a verejnou mienkou; zahrňuje otázky komunikovania, spolupráce, propagácie, informovania, má poskytnúť usmernenie ako účinne viesť public relations: ...