Szukaj
Wyświetlanie pozycji 1-3 z 3
Przesłanki wzrostu produkcji w sektorze rolno-spożywczym - ujęcie analityczne i empiryczne
(Instytut Ekonomiki Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej - Państwowy Instytut Badawczy, 2009)
Popyt jako wyznacznik wzrostu w sektorze rolno-żywnościowym. Wstępne określenie warunków równowagi wzrostu w sektorze rolno-spożywczym.Rozstępy cenowe w łańcuchu marketingowym żywności. Maksymalizacja funkcji celu przetwórcy ...
Analiza rozstępów cenowych na głównych rynkach rolno-żywnościowych
(Instytut Ekonomiki Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej - Państwowy Instytut Badawczy, 2009)
Rozstępy cenowe w ujęciu nominalnym i realnym, ich struktura w łańcuchu marketingowym oraz wielkość na tle skupu, produkcji i spożycia, na rynku podstawowych produktów rolnych i żywnościowych: mleka i wybranych produktów ...
Konkurencyjność cenowych zachowań przedsiębiorstw sektora rolno-spożywczego
(Instytut Ekonomiki Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej - Państwowy Instytut Badawczy, 2009)
Polityka cenowa przedsiębiorstw a proces transmisji cen w łańcuchu marketingowym żywności. Zachowania cenowe przedsiębiorstw w świetle prowadzonych badań.