Search
Now showing items 1-10 of 344
Druga twarz tabloidu? Językowe działania autoprezentacyjne podejmowane przez dzienniki Fakt i BILD-Zeitung jako przedmiot badań mediolingwistyki porównawczej
(Instytut Germanistyki Uniwersytetu Warszawskiego, 2016)
Szczupłe systemy wytwarzania
(Difin SA, 2016)
Przedmiotem rozważań w publikacji są szczupłe systemy wytwarzania. Systemy te są obecnie postrzegane jako zbiory wydzielonych elementów, ich wzajemnych relacji i powiązań, które są najlepiej przystosowane do zmieniającego ...
Uwarunkowania i pomiar przedsiębiorczości publicznej w jednostkach ochrony zdrowia
(Difin SA, 2016)
W publikacji dokonano identyfikacji podstawowych uwarunkowań przedsiębiorczości publicznej w specyficznych warunkach publicznej ochrony zdrowia w Polsce. W kontekście prowadzonych rozważań ważna jest również odpowiedź na ...
Gry fabularne. Kultura – praktyki – konteksty
(Stowarzyszenie Badaczy Popkultury i Edukacji Popkulturowej "Trickster", 2016)
Sześć widoków na kinematografię japońską. Kulturowe, społeczne, polityczne i instytucjonalne konteksty kina. Wydanie II
(Stowarzyszenie Badaczy Popkultury i Edukacji Popkulturowej „Trickster”, 2016)
"Kino japońskie fascynuje. Twierdzenie to pozostaje dziś tak samo aktualne, jak w połowie ubiegłego stulecia, gdy filmy Akiry Kurosawy, Hiroshiego Inagakiego czy Teinosuke Kinugasy święciły triumfy na międzynarodowych ...
Seriale w kontekście kulturowym. Gatunki - motywy - mutacje
(Instytut Polonistyki i Logopedii UWM, 2016)
Seriale w kontekście kulturowym. Serialowe sedno
(Instytut Polonistyki i Logopedii, 2016)
Integracja sposobu sporządzania, analizy i badania sprawozdania finansowego
(Difin SA, 2016)
W opracowaniu Autorzy podejmują tematykę integracji systemu rachunkowości z analizą finansową i rewizją sprawozdań finansowych. Rzetelna rachunkowość jest gwarantem wiarygodnego sprawozdania finansowego. Poprawna analiza ...
Niedostatki działań promocyjnych polskich czasopism naukowych z zakresu nauk humanistycznych i społecznych
(Wydawnictwo Naukowe Instytutu Filozofii UAM, 2016)
(Nie)obecna nauka. Strategie promocyjne polskich czasopism naukowych z zakresu nauk humanistycznych i społecznych
(Wydawnictwo Naukowe Instytutu Filozofii UAM, 2016)