Szukaj
Wyświetlanie pozycji 1-7 z 7
Analiza strategiczna wybranych branż przemysłu rolno-spożywczego w Polsce
(Katedra Strategii Zarządzania i Rozwoju Organizacji, Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, 2013)
Skracający się czas życia wyrobów i rosnąca konkurencja powodują, że kierownicy przedsiębiorstw zastanawiają się jak postępować, aby wzmocnić pozycję konkurencyjną przedsiębiorstwa. Zarządzanie przedsiębiorstwem stało się ...
Przemysł spożywczy – makrootoczenie, inwestycje, ekspansja zagraniczna
(Fundacja Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, 2015)
Przemysł spożywczy jest głównym – obok rolnictwa – członem gospodarki żywnościowej, inaczej zwanej sektorem rolno-spożywczym. Przemysł ten uznawany jest za ogniwo łańcucha żywnościowego, które integruje pozostałe ogniwa ...
Transfer wiedzy i dyfuzja innowacji jako źródło konkurencyjności przedsiębiorstw przemysłu spożywczego w Polsce
(Fundacja Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, 2014-07-07)
Celem niniejszej pracy było zaprezentowanie, jak w warunkach integracji z Unią Europejską polski przemysł spożywczy wykorzystując działania o charakterze innowacyjnym i inwestycyjnym, dostosowywał do nich struktury ...
Zarządzanie i przedsiębiorczość w rozwoju biznesu
(Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, 2012)
Powstające nowe struktury przedsiębiorstw i budowane przez nie strategie oraz nowoczesne podejście innowacyjne przyczynia się do stworzenia modelu, który warunkuje osiąganie przewagi konkurencyjnej i wypracowywania optymalnych ...
Zarządzanie gospodarcze Unii Europejskiej w drugiej dekadzie XXI wieku
(Difin SA, 2016)
Prezentowana książka stanowi rzetelną analizę zmian zachodzących w zarządzaniu gospodarczym Unią Europejską. W pracy przedstawiono problematykę dotyczącą zarządzania finansami publicznymi, konkurencyjności, funkcjonowania ...
Kierunki i perspektywy rozwoju wybranych branż przemysłu rolno-spożywczego w Polsce
(Katedra Strategii Zarządzania i Rozwoju Organizacji, Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, 2014)
Przemysł rolno-spożywczy jest działem gospodarki, który zajmuje się wytwarzaniem produktów i półproduktów przeznaczonych do spożycia takich, jak: mięsne, mleczne, pieczywo, cukiernicze, napoje alkoholowe i bezalkoholowe i ...
Marka jako źródło kształtowania konkurencyjności w branży turystycznej
(Difin SA, 2017)
Głównym przesłaniem proponowanej publikacji jest wskazanie roli marki jako źródła budowania konkurencyjności oraz ukazanie powiązań między markami destynacji, produktów i przedsiębiorstw w kontekście marki pracodawcy. ...