Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorBasińska, Beata Aleksandra
dc.contributor.authorWiciak, Izabela
dc.date.accessioned2015-01-08T22:57:47Z
dc.date.available2015-01-08T22:57:47Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.citationB. A. Basińska, I. Garnik (red.). Zarządzanie informacyjnym środowiskiem pracy (s. 56-76). Gdańsk: Wydział Zarządzania i Ekonomii Politechniki Gdańskiejpl_PL
dc.identifier.isbn978-83-62197-21-7
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/6000
dc.descriptionrozdział w monografiipl_PL
dc.description.abstractCel. Integracja efektywnego zarządzania procesami pracy i wykorzystania potencjału zasobów ludzkich warunkuje rozwój organizacji. Jest to szczególnie istotne w organizacjach publicznych, w których wyniki pracy nie zawsze są zgodne z oczekiwanymi standardami. Prezentowana praca stanowi studium przypadku zarządzania kompetencjami w administracji publicznej z wykorzystaniem narzędzi informatycznych na przykładzie polskiej Policji. Metoda. W prezentowanej pracy zastosowano metodę studium przypadku. Projekt „Wytworzenie systemu oceny i rozwoju kompetencji menedżerskich kadry kierowniczej Policji” zawierał model zarządzania kompetencjami z wykorzystaniem aplikacji informatycznych, e-learningu i platformy do badań on-line. Zakres projektu obejmował kadrę kierowniczą średniego i wyższego szczebla polskiej Policji. Przeprowadzono analizę celów, założeń, działań, zasobów merytorycznych, procesu wykonania i przewidywanych rezultatów projektu, zarówno pod kątem korzyści, jak i potencjalnych zagrożeń. Wyniki. Analizie poddano cztery grupy zadań związanych z zarządzaniem modelem kompetencji. W pierwszej zawarto model kompetencji i narzędzia pomiaru, które zostały wykonane z wykorzystaniem wywiadów, metody 360 stopni i narzędzi psychometrycznych, oraz mapę kompetencji wraz ze wskaźnikami behawioralnymi. Kolejne dwie grupy zadań obejmowały moduł oceny kompetencji oraz moduły szkoleniowe i rozwojowe dla użytkowników systemu i uczestników. Następnie przygotowano aplikacje informatyczne i platformę internetową do prowadzenia badań on-line. Dyskusja. Wprowadzenie spójnego systemu zarządzania kompetencjami, zintegrowanego z platformą on-line, może przyczynić się do rozwoju organizacji. Przewidywane główne bariery wykorzystania projektu są uwarunkowane czynnikami technicznymi, psychologicznymi i społecznymi. Oczekiwane wartości dodane wynikają przede wszystkim z wykorzystania aplikacji i platformy internetowej. Oryginalność/Wartość. Model zarządzania kompetencjami z wykorzystaniem platformy internetowej integruje zarządzanie zasobami ludzkimi z wynikami pracy i realizacją kluczowych procesów.pl_PL
dc.description.sponsorshipNCBiR projekt rozwojowy nr OR00002611pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydział Zarządzania i Ekonomii Politechniki Gdańskiejpl_PL
dc.rightsCreative Commons Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/pl/legalcode
dc.subjectzarządzaniepl_PL
dc.subjectbadania onlinepl_PL
dc.subjectprojektpl_PL
dc.subjectaplikacje informatycznepl_PL
dc.subjectkompetencjepl_PL
dc.subjectefektywnośćpl_PL
dc.subjecte-learningpl_PL
dc.titleZastosowanie aplikacji internetowych i e-learningu w zarządzaniu kompetencjami: studium przypadkupl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
dc.contributor.organizationWydział Zarządzania i Ekonomii, Politechnika Gdańskapl_PL
dc.contributor.organizationWydział Administracji, Wyższa Szkoła Policji w Szczytniepl_PL
dc.description.epersonBeata Basinska
dc.rights.DELETETHISFIELDinfo:eu-repo/semantics/openAccess


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Creative Commons Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Creative Commons Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska