Show simple item record

dc.contributor.authorJakubowski, Paweł
dc.date.accessioned2015-01-16T22:44:03Z
dc.date.available2015-01-16T22:44:03Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.citationP. Jakubowski, Rola debaty telewizyjnej podczas kampanii wyborczej. Analiza technik erystycznych wykorzystanych w starciu Jarosława Kaczyńskiego z Donaldem Tuskiem w 2007 roku, [w:] Marketing polityczny. Doświadczenia polskie, red. R. Wiszniowski, A. Kasińska-Metryka, Toruń 2012.pl_PL
dc.identifier.issn978-83-7780-483-4
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/6029
dc.publisherWydawnictwo Adam Marszałekpl_PL
dc.rightsDozwolony użytek
dc.subjectdebaty wyborczepl_PL
dc.subjectmarketing politycznypl_PL
dc.subjectkampania wyborczapl_PL
dc.titleRola debaty telewizyjnej podczas kampanii wyborczej. Analiza technik erystycznych wykorzystanych w starciu Jarosława Kaczyńskiego z Donaldem Tuskiem w 2007 rokupl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bookPartpl_PL
dc.contributor.organizationUniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lubliniepl_PL
dc.description.epersonPaweł Jakubowski


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Dozwolony użytek
Using this material is possible in accordance with the relevant provisions of fair use or other exceptions provided by law. Other use requires the consent of the holder.