Show simple item record

dc.contributor.authorZielińska, Iwona
dc.date.accessioned2015-01-22T19:03:37Z
dc.date.available2015-01-22T19:03:37Z
dc.date.issued2004
dc.identifier.citationZielińska Iwona (2004) Media, interes, panika moralna. Nowa kategoria socjologiczna i jej implikacje. "Kultura i Społeczeństwo" nr 3.pl_PL
dc.identifier.issn0023-5172
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/6060
dc.description.abstractArtykuł prezentuje podstawowe pojęcia związane z koncepcją paniki moralnej, historię, jej powstanie w 1972 roku oraz jej dalszego rozwoju. Omawia również różnice i podobieństwa z innymi pojęciami socjologicznymi, takimi jak dewiacja, problemy społeczne, społeczeństwo ryzyka.pl_PL
dc.publisherInstytut Studiów Politycznych PANpl_PL
dc.rightsCreative Commons Uznanie autorstwa 3.0 Polska
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/3.0/pl/legalcode
dc.subjectdewiacjapl_PL
dc.subjectmediapl_PL
dc.subjectpanika moralnapl_PL
dc.subjectspołeczeństwo ryzykapl_PL
dc.titleMedia, interes, panika moralna. Nowa kategoria socjologiczna i jej implikacjepl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
dc.contributor.organizationAkademia Pedagogiki Specjalnej, Instytut Filozofii i Socjologiipl_PL
dc.description.epersonIwona Zielińska
dc.rights.DELETETHISFIELDinfo:eu-repo/semantics/openAccess


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Creative Commons Uznanie autorstwa 3.0 Polska
Except where otherwise noted, this item's license is described as Creative Commons Uznanie autorstwa 3.0 Polska