Szukaj
Wyświetlanie pozycji 1-8 z 8
Porównanie opinii na temat szkolnictwa studentów kierunków pedagogicznych i studentów innych kierunków
(Magnanimitas, 2017-12)
Celem niniejszego artykułu jest przedstawienie wyników badania opinii na temat szkolnictwa
przeprowadzonego na próbie 212 studentów różnych kierunków studiów Uniwersytetu
Gdańskiego. Badanie zostało przeprowadzone w maju ...
Co zniechęca studentów pedagogiki do zaangażowania w naukę na studiach?
(Magnanimitas, 2020)
Celem badania, którego wyniki zostały przedstawione w niniejszym artykule, było udzielenie odpowiedzi na pytanie o czynniki zniechęcające studentów pedagogiki do zaangażowania w naukę na studiach. Badanie ankietowe ...
Kompetencje w zakresie uczenia się jako korelaty postaw obywatelskich
(Oficyna Wydawnicza Szkoła Główna Handlowa w Warszawie, 2014)
Rozwój postaw obywatelskich i zaangażowania społecznego jest związany ze wzrostem poziomu wykształcenia. W świetle dotychczasowej wiedzy wydaje się również prawdopodobne, że nie tylko formalne wykształcenie, jego treść ...
Zaangażowanie studentów pedagogiki wczesnej edukacji w naukę na studiach
(Magnanimitas, 2019)
Artykuł przedstawia wyniki badania ankietowego przeprowadzonego na próbie 150
studentów pedagogiki wczesnej edukacji. Badanie dotyczyło zaangażowania studentów w naukę na studiach i zostało przeprowadzone w kwietniu 2019 ...
Innowacje edukacyjne jako element rozwoju gospodarki opartej na wiedzy w Polsce
(Magnanimitas, 2013)
Współczesne przemiany cywilizacyjne stanowią wyzwanie dla wszystkich systemów
edukacyjnych. Rozwój gospodarki opartej na wiedzy, a w dalszej perspektywie społeczeństwa wiedzy, czyni sektor edukacji nie tylko kluczowym ...
Sytuacja materialna studentów, zaangażowanie i samoskuteczność w zakresie nauki a kompulsja uczenia się
(Wydawnictwo Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego, 2013)
Jednym z poważnych problemów współczesnego społeczeństwa jest uzależnienie od pracy, które wiąże się
z wyższym stresem, chorobami fizycznymi i symptomami psychologicznymi, a także problemami w zakresie relacji społecznych. ...
Rozwój kompetencji inicjatywności i przedsiębiorczości w ramach nauki szkolnej w Polsce
(Magnanimitas, 2015)
Unia Europejska wyróżniła osiem kompetencji kluczowych, czyli kompetencji najbardziej
potrzebnych do życia we współczesnej Europie. Wśród nich są kompetencje w zakresie inicjatywności i przedsiębiorczości. Z licznych ...
Znaczenie osobistych teorii nauczycieli w wychowaniu i kształceniu młodzieży szkolnej
(Magnanimitas, 2017-06-26)
Celem niniejszego artykułu jest ukazanie tego, w jaki sposób osobiste teorie nauczycieli mogą
oddziaływać na to, jak nauczyciele pełnią swoją rolę zawodową, w jaki sposób uczą i wychowują swoich podopiecznych. Z badań ...