Szukaj
Wyświetlanie pozycji 1-10 z 12
Znaczenie osobistych teorii nauczycieli w wychowaniu i kształceniu młodzieży szkolnej
(Magnanimitas, 2017-06-26)
Celem niniejszego artykułu jest ukazanie tego, w jaki sposób osobiste teorie nauczycieli mogą
oddziaływać na to, jak nauczyciele pełnią swoją rolę zawodową, w jaki sposób uczą i wychowują swoich podopiecznych. Z badań ...
Konstruktywizm jako źródło inspiracji dla rozwoju współczesnej edukacji nauczycieli
(Magnanimitas, 2018)
Celem niniejszego artykułu jest wyjaśnienie dlaczego konstruktywizm może być i faktycznie
jest źródłem inspiracji dla rozwoju współczesnej edukacji nauczycieli. Z konstruktywizmem wiążą się określone implikacje o charakterze ...
W jakim celu studentki pedagogiki wczesnej edukacji korzystają z Wikipedii?
(Magnanimitas, 2018)
W artykule zaprezentowano wyniki badania ankietowego na temat korzystania z zasobów
Wikipedii przez osoby studiujące. Badanie zostało przeprowadzone pod koniec maja i na
początku czerwca 2018 r. na próbie 176 studentek ...
Opinie studentek pedagogiki wczesnej edukacji na temat Wikipedii
(Magnanimitas, 2018)
Artykuł przedstawienia wyniki badania ankietowego dotyczącego opinii studentek pedagogiki wczesnej edukacji na temat Wikipedii. Autorski kwestionariusz ankiety wypełniło 176 respondentek. Badanie przeprowadzono na przełomie ...
Porównanie opinii na temat szkolnictwa studentów kierunków pedagogicznych i studentów innych kierunków
(Magnanimitas, 2017-12)
Celem niniejszego artykułu jest przedstawienie wyników badania opinii na temat szkolnictwa
przeprowadzonego na próbie 212 studentów różnych kierunków studiów Uniwersytetu
Gdańskiego. Badanie zostało przeprowadzone w maju ...
Kompetencje w zakresie uczenia się jako korelaty postaw obywatelskich
(Oficyna Wydawnicza Szkoła Główna Handlowa w Warszawie, 2014)
Rozwój postaw obywatelskich i zaangażowania społecznego jest związany ze wzrostem poziomu wykształcenia. W świetle dotychczasowej wiedzy wydaje się również prawdopodobne, że nie tylko formalne wykształcenie, jego treść ...
Innowacje edukacyjne jako element rozwoju gospodarki opartej na wiedzy w Polsce
(Magnanimitas, 2013)
Współczesne przemiany cywilizacyjne stanowią wyzwanie dla wszystkich systemów
edukacyjnych. Rozwój gospodarki opartej na wiedzy, a w dalszej perspektywie społeczeństwa wiedzy, czyni sektor edukacji nie tylko kluczowym ...
Sytuacja materialna studentów, zaangażowanie i samoskuteczność w zakresie nauki a kompulsja uczenia się
(Wydawnictwo Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego, 2013)
Jednym z poważnych problemów współczesnego społeczeństwa jest uzależnienie od pracy, które wiąże się
z wyższym stresem, chorobami fizycznymi i symptomami psychologicznymi, a także problemami w zakresie relacji społecznych. ...
Rozwój kompetencji inicjatywności i przedsiębiorczości w ramach nauki szkolnej w Polsce
(Magnanimitas, 2015)
Unia Europejska wyróżniła osiem kompetencji kluczowych, czyli kompetencji najbardziej
potrzebnych do życia we współczesnej Europie. Wśród nich są kompetencje w zakresie inicjatywności i przedsiębiorczości. Z licznych ...
Zaangażowanie studentów pedagogiki wczesnej edukacji w naukę na studiach
(Magnanimitas, 2019)
Artykuł przedstawia wyniki badania ankietowego przeprowadzonego na próbie 150
studentów pedagogiki wczesnej edukacji. Badanie dotyczyło zaangażowania studentów w naukę na studiach i zostało przeprowadzone w kwietniu 2019 ...