Szukaj
Wyświetlanie pozycji 1-5 z 5
Segmentacja rynku. Kryteria i metody
(Wydawnictwo AE w Krakowie, 2000)
Na podstawie literatury przedmiotu w artykule przedstawiono wybrane zagadnienia teoretyczne i metodologiczne dotyczące segmentacji rynku. Scharakteryzowano w tym kontekście:
- przydatność wykorzystywanych zmiennych będących ...
Ocena stabilności wyników klasyfikacji z wykorzystaniem analizy replikacji
(Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, 2008)
Ocenę wyników klasyfikacji można przeprowadzić m.in. wykorzystując analizę replikacji. Replikacja dotyczy przeprowadzenia procesu klasyfikacji zbioru,obiektów na podstawie dwóch prób wylosowanych z danego zbioru danych, a ...
Wkład ośrodka wrocławskiego w rozwój teorii i zastosowań metod taksonomicznych
(Wydawnictwo AE w Krakowie, 1990)
Propozycja uogólnionej miary odległości w statystycznej analizie wielowymiarowej
(Internetowa Oficyna Wydawnicza. Centrum Statystyki Regionalnej, 2002)
W artykule zaproponowano uogólnioną miarę odległości GDM możliwą do zastosowania dla zmiennych mierzonych na skali ilorazowej i (lub) przedziałowej oraz dla zmiennych porządkowych. W konstrukcji uogólnionej miary odległości ...
Problemy wyboru w procedurze conjoint analysis
(Wydawnictwo AE w Krakowie, 2002)
W artykule w syntetycznym ujęciu zaprezentowano procedurę conjoint analysis. Scharakteryzowano te kroki procedury, które wymagają zasadniczych rozstrzygnięć decyzyjnych z punktu widzenia metodologii conjoint analysis. ...