Szukaj
Wyświetlanie pozycji 1-9 z 9
Znaczenie osobistych teorii nauczycieli w wychowaniu i kształceniu młodzieży szkolnej
(Magnanimitas, 2017-06-26)
Celem niniejszego artykułu jest ukazanie tego, w jaki sposób osobiste teorie nauczycieli mogą
oddziaływać na to, jak nauczyciele pełnią swoją rolę zawodową, w jaki sposób uczą i wychowują swoich podopiecznych. Z badań ...
Porównanie opinii na temat szkolnictwa studentów kierunków pedagogicznych i studentów innych kierunków
(Magnanimitas, 2017-12)
Celem niniejszego artykułu jest przedstawienie wyników badania opinii na temat szkolnictwa
przeprowadzonego na próbie 212 studentów różnych kierunków studiów Uniwersytetu
Gdańskiego. Badanie zostało przeprowadzone w maju ...
Kompetencje w zakresie uczenia się jako korelaty postaw obywatelskich
(Oficyna Wydawnicza Szkoła Główna Handlowa w Warszawie, 2014)
Rozwój postaw obywatelskich i zaangażowania społecznego jest związany ze wzrostem poziomu wykształcenia. W świetle dotychczasowej wiedzy wydaje się również prawdopodobne, że nie tylko formalne wykształcenie, jego treść ...
Innowacje edukacyjne jako element rozwoju gospodarki opartej na wiedzy w Polsce
(Magnanimitas, 2013)
Współczesne przemiany cywilizacyjne stanowią wyzwanie dla wszystkich systemów
edukacyjnych. Rozwój gospodarki opartej na wiedzy, a w dalszej perspektywie społeczeństwa wiedzy, czyni sektor edukacji nie tylko kluczowym ...
Sytuacja materialna studentów, zaangażowanie i samoskuteczność w zakresie nauki a kompulsja uczenia się
(Wydawnictwo Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego, 2013)
Jednym z poważnych problemów współczesnego społeczeństwa jest uzależnienie od pracy, które wiąże się
z wyższym stresem, chorobami fizycznymi i symptomami psychologicznymi, a także problemami w zakresie relacji społecznych. ...
Rozwój kompetencji inicjatywności i przedsiębiorczości w ramach nauki szkolnej w Polsce
(Magnanimitas, 2015)
Unia Europejska wyróżniła osiem kompetencji kluczowych, czyli kompetencji najbardziej
potrzebnych do życia we współczesnej Europie. Wśród nich są kompetencje w zakresie inicjatywności i przedsiębiorczości. Z licznych ...
Zaangażowanie studentów pedagogiki wczesnej edukacji w naukę na studiach
(Magnanimitas, 2019)
Artykuł przedstawia wyniki badania ankietowego przeprowadzonego na próbie 150
studentów pedagogiki wczesnej edukacji. Badanie dotyczyło zaangażowania studentów w naukę na studiach i zostało przeprowadzone w kwietniu 2019 ...
Co zniechęca studentów pedagogiki do zaangażowania w naukę na studiach?
(Magnanimitas, 2020)
Celem badania, którego wyniki zostały przedstawione w niniejszym artykule, było udzielenie odpowiedzi na pytanie o czynniki zniechęcające studentów pedagogiki do zaangażowania w naukę na studiach. Badanie ankietowe ...
Dlaczego uczniowie polskich szkół są przeciążeni nauką?
(Magnanimitas, 2021)
Na podstawie dotychczas prowadzonych badań można sformułować wniosek, że uczniowie polskich szkół czują się przeciążeni nauką. Celem niniejszego artykułu jest próba udzielenia odpowiedzi na pytanie o przyczyny zaistnienia ...