Show simple item record

dc.contributor.authorAchim, Moise Ioan
dc.contributor.authorGrabara, Janusz K.
dc.contributor.authorDragolea, Larisa
dc.date.accessioned2015-02-08T13:40:23Z
dc.date.available2015-02-08T13:40:23Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.citationManagement in tourism sector – tools of tourism strategy realization on Czestochowa city example; Moise Ioan Achim, Janusz K. Grabara, Larisa Dragolea; W: Regionalne i lokalne strategie rozwoju turystyki: materiały i studia; red. nauk. Stefan Nowak; Wydawnictwo Akademii Wychowania Fizycznego w Katowicach; Katowice 2012. S. 138 - 150; ISBN 978-83-60841-88-4pl_PL
dc.identifier.isbn978-83-60841-88-4
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/6156
dc.description.abstractTurystyka stanowi bardzo ważny sektor gospodarczy, w niektórych krajach umożliwia osiąganie przychodów w wysokości nawet 30% PKB. Jednakże, tak jak każdy sektor, wymaga zainteresowania i dbałości ze strony władz, aby uatrakcyjnić dany region lub miasto, co z kolei może przyczynić się do napływu większej liczby turystów, a tym samym wzrostu przychodów uzyskiwanych z tego tytułu. Różne miasta, ze względu na swoistą charakterystykę i atrakcyjność turystyczną, przyjmują strategie związane z rozwojem branży turystycznej na swoim terenie. Miasto Częstochowa obecnie traktowane jest jako miasto tzw. jednodniowej turystyki – największa liczba turystów przybywa do miasta w celu zwiedzenia Klasztoru na Jasnej Górze, przejścia się Alejami Najświętszej Marii Panny, a następnie wyjeżdża, nie wiedząc, iż miasto ma wiele zabytków i atrakcji turystycznych, których zwiedzenie i zobaczenie zabiera więcej niż jeden dzień. W celu przyciągnięcia i zatrzymania turystów na dłużej miasto Częstochowa zaprojektowało, a potem wdrożyło narzędzia przeznaczone dla turystów, które nie tylko przedstawiają zabytki i miejsca atrakcyjne dla turystów, ale także oferują ważne i istotne z punktu widzenia turysty informacje. Niniejszy artykuł przedstawia charakterystykę tych narzędzi, które obecnie stanowią główny punkt realizacji strategii przyczyniającej się do rozwoju turystycznego miasta.pl_PL
dc.language.isoenpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Akademii Wychowania Fizycznego w Katowicachpl_PL
dc.rightsCreative Commons Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/pl/legalcode
dc.subjectinformacjapl_PL
dc.subjectCzęstochowapl_PL
dc.subjectmiastopl_PL
dc.subjectportalpl_PL
dc.subjectstrona internetowapl_PL
dc.subjectturystykapl_PL
dc.titleManagement in tourism sector – tools of tourism strategy realization on Czestochowa city examplepl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
dc.contributor.organizationUniversity of Alba Iulia, Romaniapl_PL
dc.contributor.organizationPolitechnika Częstochowskapl_PL
dc.description.epersonStefan Nowak
dc.rights.DELETETHISFIELDinfo:eu-repo/semantics/openAccess


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Creative Commons Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska
Except where otherwise noted, this item's license is described as Creative Commons Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska