Szukaj
Wyświetlanie pozycji 1-4 z 4
Bohater w reklamie prasowej-raport badawczy
(Wyższa Szkoła Promocji, 2012)
Projekt badawczy „Bohater w reklamie prasowej” wpisuje się w rozważania
dotyczące roli bohatera w przekazie reklamowym. Głównym celem badawczym
poniższego projektu naukowego była analiza ewolucji roli (również ...
Motywy kulturowe w reklamie telewizyjnej-raport badawczy
(Wyższa Szkoła Promocji, 2013)
Projekt badawczy powstał w związku z zauważalną tendencją do wykorzystywania różnego rodzaju motywów kulturowych w reklamie telewizyjnej. Podmiotem badania są spoty telewizyjne, analizowane pod kątem zastosowania w przekazie ...
Bohater w reklamie telewizyjnej - raport badawczy
(Wyższa Szkoła Promocji, 2012)
Główny przedmiot badawczy projektu badawczego stanowiła reklama telewizyjna
analizowana pod kątem pojawiających się w niej bohaterów reklamowych. Projekt
badawczy pt.„Bohater w reklamie telewizyjnej” wychodzi z założenia ...
Zastosowanie modelu ELM w reklamie prasowej
(Wyższa Szkoła Promocji, 2011)
Tematyka kształtowania postaw (i zachowań) konsumpcyjnych wciąż stanowi przedmiot zainteresowania badaczy zajmujących się czynnikami decydującymi o budowaniu skutecznych strategii (komunikatów) reklamowych. Zgodnie z modelem ...