Szukaj
Wyświetlanie pozycji 1-6 z 6
Portret internauty
(Agora i CBOS, 2009)
Publikacja jest zbiorem odpowiedzi na pytanie, co internetowa linia podziału oznacza dla polskiego społeczeństwa, a więc także dla gospodarki i polityki.
Do skomentowania wyników „Portretu Internauty”, którego rewersem ...
Internet pomaga kupować
(Agora; Starcom, 2008)
Koncentrując się na polskich internautach, pytaliśmy o rolę, jaką w procesie zakupowym odgrywa dla nich internet i narzędzia dostępne w internecie. Próbowaliśmy uzyskać reprezentatywność uzyskanych wyników dla populacji
polskich ...
Kierunki i formy transformacji czytelnictwa w Polsce. Raport z badania założycielskiego
(OPI i CBOS dla MKiDN via PIK, 2013)
Badanie Założycielskie przeprowadzono metodą wywiadów bezpośrednich
(face-to-face) wspomaganych komputerowo (CAPI) w dniach 29 października – 26 listopada
2013 roku na liczącej 2031 osób reprezentatywnej próbie losowej ...
Jak bardzo niebezpieczny jest internet?
(Agora, 2008)
Co trzeci polski internauta zna strony, które jego zdaniem stwarzają niebezpieczeństwo dla użytkowników. Ankietowani mówią
o materiałach pornograficznych, aktach przemocy i tematyce nazistowskiej. Interesujące jest, że ...
Kierunki i formy transformacji czytelnictwa w Polsce. Raport z realizacji badania CAWI (panel internetowy, dwie fale).
(Ośrodek Przetwarzania Informacji - Państwowy Instytut Badawczy, 2013)
Badanie dotyczyło przede wszystkim rekonstrukcji doświadczenia respondentów związanego z czytaniem książek i innych rodzajów tekstów, takich jak gazety i czasopisma, reklamy, dłuższe i krótsze teksty internetowe, na dzień ...
World Internet Project: Polska 2011
(2011)
This 2011 report provides a richly detailed and reliable account of who uses the Internet in Poland, who does not, and what difference it makes for everyday life and work. It is based on high-quality data – face-to-face ...