Szukaj
Wyświetlanie pozycji 1-3 z 3
Portret internauty
(Agora i CBOS, 2009)
Publikacja jest zbiorem odpowiedzi na pytanie, co internetowa linia podziału oznacza dla polskiego społeczeństwa, a więc także dla gospodarki i polityki.
Do skomentowania wyników „Portretu Internauty”, którego rewersem ...
Internet pomaga kupować
(Agora; Starcom, 2008)
Koncentrując się na polskich internautach, pytaliśmy o rolę, jaką w procesie zakupowym odgrywa dla nich internet i narzędzia dostępne w internecie. Próbowaliśmy uzyskać reprezentatywność uzyskanych wyników dla populacji
polskich ...
Jak bardzo niebezpieczny jest internet?
(Agora, 2008)
Co trzeci polski internauta zna strony, które jego zdaniem stwarzają niebezpieczeństwo dla użytkowników. Ankietowani mówią
o materiałach pornograficznych, aktach przemocy i tematyce nazistowskiej. Interesujące jest, że ...