Szukaj
Wyświetlanie pozycji 1-10 z 21
„Nie zostaje mi czasu na pracę naukową”. Warunki pracy osób ze stopniem doktora, zatrudnionych na polskich uczelniach
(Nowe Otwarcie Uniwersytetu, 2016-03-31)
Raport oparty jest na badaniach prowadzonych w 2012 i 2013 r. przez inicjatywę Nowe Otwarcie Uniwersytetu w trzech miastach – Bydgoszczy, Gdańsku i Warszawie, na różnych uczelniach. Celem przeprowadzonego badania było ...
Udostępnianie zdigitalizowanych zasobów kultury w internecie. Użyteczność - dostępność - praktyki
(Fundacja Warsztat Innowacji Społecznych, 2016-01)
Zdając sobie sprawę z tego, jak dużą rolę w całym łańcuchu dystrybucji cyfrowych obrazów dziedzictwa kulturowego stanowią platformy internetowe, postanowiliśmy przeprowadzić pogłębioną analizę tego, w jaki sposób podmioty ...
Wdrożenie wybranych wymagań dotyczących systemów informatycznych oraz Krajowych Ram Interoperacyjności w jednostkach samorządu terytorialnego
(Polskie Towarzystwo Informatyczne, 2016-03-01)
30 maja 2012 roku weszło w życie rozporządzenie Rady Ministrów z 12 kwietnia 2012 roku w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej ...
Wspólnie przeciw dyskryminacji. Sędziowie i organizacje obywatelskie na rzecz równego traktowania
(Stowarzyszenie Sędziów THEMIS, INPRIS - Instytut Prawa i Społeczeństwa, 2016-01)
Niniejsza publikacja powstała w ramach projektu „Wspólnie przeciw dyskryminacji” realizowanego przez Stowarzyszenie Sędziów THEMIS w partnerstwie z Instytutem Prawa i Społeczeństwa INPRIS. Projekt dotyczył zagadnienia ...
Wiedza o kulturze
(Fundacja Feminoteka, 2016)
Report on the Implementation of WorkPackage 2 “Analyses of Legal, Ethical, Human, Technical and Social Factors of ICT and E-Learning Development and Intercultural Competences State in Every Partner Country” in the Framework of the IRNet Project
(Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego • Katowice 2015, 2016)
This article, prepared by an international team of researchers from different scientific areas, connected with ICT, e-learning, pedagogy, and other related disciplines, focuses on the objectives and some results of the ...
Studia z przyszłością
(Uniwersytet Opolski, Urząd Marszałkowski Województwa Opolskiego, 2016)
Program Rodzina 500+ w pierwszym okresie funkcjonowania w opiniach przedstawicieli rodzin objętych świadczeniami oraz pracowników samorządowych
(2016)
Projekt badawczy pt.: Rodzina 500+ w pierwszych miesiącach funkcjonowania obejmuje perspektywę rodziny oraz perspektywę pracowników służb publicznych. Stanowi próbę znalezienia odpowiedzi na pytania: W jaki sposób rodziny ...
Identyfikacja obszarów działalności badawczo-rozwojowej przedsiębiorstw w województwie mazowieckim oraz kierunków współpracy w ramach prac B+R na potrzeby wdrażania inteligentnych specjalizacji Mazowsza
(Regional Studies Association Sekcja Polska, 2016-05-13)
Celem badania była identyfikacja obszarów działalności badawczo-rozwojowej (B+R) przedsiębiorstw funkcjonujących w woj. mazowieckim oraz kierunków współpracy w tym zakresie. Założeniem przyjętym w badaniu było analizowanie ...
Vocational education and training in Europe – Poland
(Cedefop - Refernet Polska, Instytut Badań Edukacyjnych, 2016)
This VET in Europe report is part of a series prepared by Cedefop’s ReferNet network. VET in Europe reports provide an overview of national vocational education and training (VET) systems of the EU Member States, Iceland ...