Szukaj
Wyświetlanie pozycji 1-10 z 101
Startery podlaskiej gospodarki. Analiza gospodarczych obszarów wzrostu i innowacji województwa podlaskiego: sektor rehabilitacji geriatrycznej
(Wojewódzki Urząd Pracy w Białymstoku, 2009)
Celem głównym badania jest wskazanie i przeanalizowanie tych obszarów, które w gospodarce ogólnoświatowej wykazują duży potencjał rozwojowy, a w województwie podlaskim nie występują bądź występują w postaci zalążkowej. ...
Zarządzanie zasobami ludzkimi w redakcji internetowego serwisu o grach komputerowych
(E-wydawnictwo, 2012)
Polish Abstract: Dziennikarstwo branżowe ma istotne znaczenie dla tworzenia i użytkowania gier komputerowych (wideo), które stanowią podstawę jednego z przemysłów kształtującej się na początku XXI wieku gospodarki kreatywnej. ...
Raport z działań projektowych „Aktywni - Równi - Skuteczni”
(Stowarzyszenie Kofe(m)ina, 2012)
Wiedza o kulturze
(Fundacja Feminoteka, 2016)
Internet pomaga kupować
(Agora; Starcom, 2008)
Koncentrując się na polskich internautach, pytaliśmy o rolę, jaką w procesie zakupowym odgrywa dla nich internet i narzędzia dostępne w internecie. Próbowaliśmy uzyskać reprezentatywność uzyskanych wyników dla populacji
polskich ...
Portret internauty
(Agora i CBOS, 2009)
Publikacja jest zbiorem odpowiedzi na pytanie, co internetowa linia podziału oznacza dla polskiego społeczeństwa, a więc także dla gospodarki i polityki.
Do skomentowania wyników „Portretu Internauty”, którego rewersem ...
Udostępnianie zdigitalizowanych zasobów kultury w internecie. Użyteczność - dostępność - praktyki
(Fundacja Warsztat Innowacji Społecznych, 2016-01)
Zdając sobie sprawę z tego, jak dużą rolę w całym łańcuchu dystrybucji cyfrowych obrazów dziedzictwa kulturowego stanowią platformy internetowe, postanowiliśmy przeprowadzić pogłębioną analizę tego, w jaki sposób podmioty ...
Bliżej, dalej od mainstreamu
(Centrum Cyfrowe, Projekt: Polska, 2013)
Zastosowanie modelu ELM w reklamie prasowej
(Wyższa Szkoła Promocji, 2011)
Tematyka kształtowania postaw (i zachowań) konsumpcyjnych wciąż stanowi przedmiot zainteresowania badaczy zajmujących się czynnikami decydującymi o budowaniu skutecznych strategii (komunikatów) reklamowych. Zgodnie z modelem ...