Szukaj
Wyświetlanie pozycji 1-10 z 27
Zdalna edukacja kryzysowa w APS w okresie pandemii COVID-19. Z perspektywy rocznych doświadczeń.
(Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej, 2021-03-31)
Przeprowadzone badanie dotyczyło doświadczeń nauczycieli akademickich zatrudnionych w Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej, związanych z prowadzeniem kryzysowej edukacji zdalnej oraz doświadczeń studentów, ...
Wyniki badań B+R nad technologią produkcji samoprzylepnych etykiet RFID
(2021-09-30)
Linia demonstracyjna będąca przedmiotem prac badawczych posiada konstrukcję wielomodułową ze sterowaniem centralnym. Każdy z modułów stanowi niezależną konstrukcję z własnym wewnętrznym okablowaniem strukturalnym, niezależnym ...
Raport z przeprowadzonych prac badawczo-rozwojowych polegających na opracowaniu prototypu nanosensora oznaczającego fruktany oraz gluten w próbkach żywności
(Pro-Environment Polska Sp. z o.o., 2021)
Raport z przeprowadzonych w latach 2019/2020 – 2020/2021 prac badawczo-rozwojowych polegających na opracowaniu prototypu nanosensora oznaczającego fruktany oraz gluten w próbkach żywności. Raport powstał w ramach projektu ...
Obietnica a rzeczywistość - statystyki sądów rejonowych po pięciu latach „reform” (2015–2020)
(Stowarzyszenie Sędziów Polskich "Iustitia", 2021)
Głównym celem Raportu: Obietnice a rzeczywistość. Statystyki sądów rejonowych po pięciu latach „reform” (2015–2020), sporządzonego przez SSP Iustitia, jest uzupełnienie luki informacyjnej w zakresie istotnych wskaźników ...
Największe trudności w edukacji zdalnej w czasie pandemii COVID-19 – perspektywa rodziców
(Centrum Współpracy i Dialogu Uniwersytetu Warszawskiego, 2021-10)
Największe pozytywy edukacji zdalnej w czasie pandemii COVID-19
(Centrum Współpracy i Dialogu Uniwersytetu Warszawskiego, 2021-10)
Jak się zmieniała edukacja zdalna w czasie pandemii COVID-19
(Centrum Współpracy i Dialogu Uniwersytetu Warszawskiego, 2021-10)
Ocenianie w edukacji zdalnej w czasie pandemii COVID-19
(Centrum Współpracy i Dialogu Uniwersytetu Warszawskiego, 2021-10)
Formy edukacji zdalnej w czasie pandemii COVID-19
(Centrum Współpracy i Dialogu Uniwersytetu Warszawskiego, 2021-10)
Kompetencje własne terytorialnych organizacji turystycznych w modelach zintegrowanego zarządzania w turystyce
(Forum Regionalnych Organizacji Turystycznych, 2021)