Szukaj
Wyświetlanie pozycji 1-10 z 19
Polski rynek kanałów zdelokalizowanych - analiza zjawiska i rekomendacje
(2013-03-01)
W grudniu 2012 r. Departament Strategii Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji wraz z firmą badawczą MTReserch przygotował pierwszą w Polsce, kompleksową analizę programów polskojęzycznych rozpowszechnianych z terytorium ...
Marsz "Obudź się Polsko!" w relacjach medialnych
(ARC Rynek i Opinia, 2013-03-01)
29 września 2012 r. odbyła się w Warszawie manifestacja pod hasłem „Obudź się Polsko". Było to wydarzenie o wielu kontekstach: politycznym, społecznym, medialnym, etycznym itd.Celem niniejszego raportu jest analiza sposobu ...
Prosumption in the Pop Industry: An Analysis of Polish Entertainment Companies
(Collegium Civitas Press, 2013)
Raport z monitoringu aktywności biur poselskich oraz efektywności wydawanych na nie środków publicznych
(ProCollegio, 2011)
Raport jest efektem badania biur poselskich przeprowadzonego
przez Stowarzyszenie w okresie marzec – wrzesień 2011 r. Naszym celem
było
ustalenie, czy biura poselskie realizują swoje zadania, a w związku z tym,
czy ...
Ocena rządowego programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem”
(Centrum Badań nad Niepełnosprawnością, 2017)
Zatrudnienie wspomagane jako instrument rynku pracy
(Centrum Badań nad Niepełnosprawnością, 2017)
Gorączka legislacyjna. Zespół objawów
(Warsaw Enterprise Institute, 2018)
District heating in the EU's comprehensive assessment under Energy Efficiency Directive
(InnoHeat, 2014-05)
Around 68% of the European Union’s population lives in cities, and the majority of the EU’s buildings are in high heat density areas, which is reason enough to use and develop district heating in Europe. In comparison to ...
Jak wspierać aktywność społeczności lokalnych w Warszawie? – uwarunkowania poznawcze i edukacyjne
(Centrum Wspierania Aktywności Lokalnej, 2018)
Portret generacji 50+ w Polsce i w Europie. Wyniki badania zdrowia, starzenia się i przechodzenia na emeryturę w Europie (SHARE)
(Instytut Badań Edukacyjnych, 2014)