Browsing Inne / Other by Author "Łosiewicz, Małgorzata"
Now showing items 1-20 of 21
-
Dziennikarz obywatelski, czyli kto?
Łosiewicz, Małgorzata (2011) -
Funkcjonowanie dualizmu wizerunkowego polskich naukowców w przekazach medialnych
Łosiewicz, Małgorzata; Czechowska-Derkacz, Beata (Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, 2016)Rozważania zawarte w rozdziale dotyczą wizerunku polskiego naukowca w mediach. Autorki dokonują klasyfikacji funkcjonujących strategii wizerunkowych i koncentrują się na jednej z nich, dualizmie wizerunkowym. Eksplorują ... -
„Generacja 50+” – atut czy przeszkoda na rynku pracy?
Kłusek-Wojciszke, Bożena; Łosiewicz, Małgorzata (Wyższa Szkoła Bankowa w Gdańsku, 2009) -
Grupa Energa – identyfikacja wizerunkowa w dobrym stylu
Łosiewicz, Małgorzata (Oficyna Wydawnicza Atut - Wrocławskie Wydawnictwo Oświatowe, 2009) -
Informacyjne aspekty dyskryminacji osób po 50. roku życia na pomorskim rynku pracy
Łosiewicz, Małgorzata; Kłusek-Wojciszke, Bożena (Wyższa Szkoła Bankowa w Gdańsku, 2009) -
Kreowanie obywatelskiej rzeczywistości przez organizacje pozarządowe na przykładzie „Mediów Obywatelskich” z Elbląga
Łosiewicz, Małgorzata (Wydawnictwo „Marpress”, 2011)Przestrzeń społeczeństwa obywatelskiego mieści w sobie „Media Obywatelskie”, które umożliwiają informacjom lokalnym, niezbyt atrakcyjnym dla mediów mainstreamowych, przebicie się przez gąszcz przekazów do adresata. Media ... -
Media obywatelskie dla trzeciego sektora, czyli jak to robią w Elblągu
Łosiewicz, Małgorzata (Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Mikołaja Kopernika, 2015) -
Media obywatelskie jako platforma komunikacji międzyludzkiej
Łosiewicz, Małgorzata; Kłusek-Wojciszke, Bożena (Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej, 2010) -
Obywatelska twarz dziennikarstwa
Łosiewicz, Małgorzata (Wydawnictwo Bernardinum, 2012) -
Public perception of healthcare personnel in Poland and some other European countries in view of selected studies
Łosiewicz, Małgorzata; Ryłko-Kurpiewska, Anna (Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego, 2015) -
Relacje między mediami i „public relations” na podstawie badań przedsiębiorstw województwa pomorskiego
Łosiewicz, Małgorzata (Wydawnictwo „Marpress”, 2009)Celem badań, których wyniki prezentuje się w niniejszym artykule, było rozpoznanie stopnia świadomości i rozumienia istoty media relations i zakresu jego wykorzystania w procesie komunikowania się firmy z otoczeniem i ... -
Rola nowych mediów w wyborach samorządowych 2010 roku w Trójmieście
Łosiewicz, Małgorzata; Iwanowska, Magdalena (Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Mikołaja Kopernika, 2014) -
Rola obrazu w komunikacji społecznej
Łosiewicz, Małgorzata (Primum Verbum, 2009) -
Rozwój mediów obywatelskich w Polsce
Łosiewicz, Małgorzata (Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Mikołaja Kopernika, 2015) -
Style postępowania w sytuacji konfliktowej u nauczycieli i studentów – analiza empiryczna
Kłusek-Wojciszke, Bożena; Łosiewicz, Małgorzata (Wydawnictwo Adam Marszałek, 2009) -
Syncretism of forms and media used by the electric power industry in its communication strategies
Łosiewicz, Małgorzata; Ryłko-Kurpiewska, Anna (Oficyna Wydawnicza „Humanitas”; Verbum, 2015)The electric power sector has been changing its attitude towards communication with the world. Social communication becomes a strategic element in managing many processes and projects. Naturally enough, the pursued ... -
The function on visual communication in the promotion of a city (as exemplified by the case of Gdańsk)
Łosiewicz, Małgorzata (Wydawnictwo Novae Res; TrueSign, 2015)The promotion of Gdańsk is a risky task to undertake, given how easy, and - at the same time - how difficult it is. The contradiction stems from the city being so widely popular. Whoever does not know Gdańsk, if only from ... -
Trójmiasto – trzy podobne czy różne miasta. Wybory na prezydentów miast w Gdańsku, Gdyni i Sopocie w 2010 roku
Iwanowska, Magdalena; Łosiewicz, Małgorzata (Wydawnictwo MARINA, 2012) -
Wiedza jako specyficzny zasób przedsiębiorstwa
Kłusek-Wojciszke, Bożena; Łosiewicz, Małgorzata (Wyższa Szkoła Bankowa w Gdańsku; CeDeWu, 2009)Opracowanie przedstawia syntetyczne ujęcie zagadnień związanych ze specyfiką wiedzy jako zasobu przedsiębiorstwa. Odmienny charakter wiedzy wśród innych zasobów sprawia, iż organizacje mogą wykorzystywać ją jako potencjał ... -
Women in Citizen Media – The Image of the Modern Female Journalist
Łosiewicz, Małgorzata (Instytut Naukowo-Wydawniczy Maiuscula, 2011)