Szukaj
Wyświetlanie pozycji 1-10 z 73
Prezentacja raportu Diagnoza postaw mieszkańców Białegostoku w zakresie tolerancji
(Fundacja SocLab, 2013)
Celem projektu jest dostarczenie rzetelnej i praktycznej wiedzy z zakresu postaw mieszkańców Białegostoku w zakresie tolerancji. Podjęta diagnoza umożliwia kształtowanie polityki społecznej miasta w zakresie przeciwdziałania ...
Od warsztatów do nowych instytucji kultury. Inicjatywy MediaLab w Polsce. Wybrane wnioski z badań
(Fundacja Ortus, 2013)
Prezentacja wyników badań dotyczących MediaLabów organizowanych przez Fundację Ortus w Polsce od 2010 roku.
New Economy, Food, and Agriculture
(Springer Netherlands, 2019)
Consumers are becoming increasingly more informed about food systems and are interested not only in healthy, safe, and tasty food but also sustainable production, animal welfare, climate changes, and food waste. Consumers ...
Collective review Making Of Ageing Policy and International Handbook on Ageing and Public Policy
(Europa-Universität Viadrina, 2017)
Book review: S. Harper, K. Hamblin (eds.), International Handbook on Ageing and Public Policy, Edward Elgar, Cheltenham, UK, Northampton, MA 2014 and R. Ervik, T.S. Lindén (eds.), The Making of Ageing Policy. Theory and ...
Najważniejsza jest współpraca
(Insttytut Obywatelski, 2013)
European Map of Intergenerational Learning. National Profile: Poland
(Beth Johnson Foundation, 2014)
European Map of Intergenerational Learning. National Profile: Poland
Technology Transfer
(SAGE Publications, 2015)
Technology transfer is the movement of technical and organizational skills, knowledge, and methods from one individual or organization to another for economic purposes. This process usually involves a group that possesses ...
Guest Blog: How the Creative Industries Can Positively Impact Ageing and Old Age
(International Network for Critical Gerontology, 2017)
How the Creative Industries Can Positively Impact Ageing and Old Age
Author’s Comments: Economic Foundations for Creative Ageing Policy, Volume I
(European Sociological Association, 2015)
Author’s Comments: Economic Foundations for Creative Ageing Policy, Volume I, “Newsletter of the Research Network Ageing in Europe”, Autumn 2015, Issue 16, p. 5, www.ageing-in-europe.net/images/newsletter16.pdf.
Area Agencies on Aging
(Springer International Publishing, 2020)
An area agency on aging (AAA) is a public or private nonprofit organization designated by the state to address the needs and concerns of all older persons at the regional and local levels in the United States (Administration ...