Szukaj
Wyświetlanie pozycji 1-4 z 4
Sprawozdanie z realizacji projektu „Przedszkole bez barier”
(Wydawnictwo Naukowe WSG, 2020)
Tekst jest sprawozdaniem z realizacji projektu „Przedszkole bez barier”.
Opisuje działania podjęte w ramach projektu, jego główne założenia oraz efekty osiągnięte po jego
zakończeniu.
Sprawozdanie z realizacji projektu Uniwersytet Młodego Odkrywcy „Poznaję, Rozumiem, Umiem – nowatorski program rozwoju kompetencji kluczowych u młodzieży”
(Wydawnictwo Naukowe WSG, 2020)
Uniwersytet Młodego Odkrywcy „Poznaję, Rozumiem, Umiem – nowatorski program
rozwoju kompetencji kluczowych młodzieży” był projektem realizowanym w roku akademickim
2018/2019 dla uczniów w wieku 10–16 lat. Prowadzony był ...
Sprawozdanie z realizacji projektów dotyczących rozwoju usług społecznych w latach 2017–2020 poprzez utworzenie miejsc w placówkach dziennego pobytu dla osób starszych i niesamodzielnych
(Wydawnictwo Naukowe WSG, 2020)
Tekst jest sprawozdaniem z realizacji projektów oferujących wsparcie dla osób starszych,
niepełnosprawnych oraz wykluczonych społecznie poprzez tworzenie miejsc w placówkach
wsparcia dziennego. Opisuje działalność placówek ...
Recenzja książki Andrzeja Michała de Tchorzewskiego Pedagogika ogólna. Wielopostaciowość. Rudymenta. Meandry. Dylematy (Wydawnictwo Naukowe Akademii Ignatianum w Krakowie, Kraków 2019). ISBN: 978-83-7614-452-8
(Wydawnictwo Naukowe WSG, 2020)
Recenzja książki Andrzeja Michała de Tchorzewskiego
Pedagogika ogólna. Wielopostaciowość. Rudymenta.
Meandry. Dylematy (Wydawnictwo Naukowe
Akademii Ignatianum w Krakowie, Kraków 2019)