Szukaj
Wyświetlanie pozycji 1-10 z 16
Problemy wiarygodnej wyceny przedsiębiorstw w gospodarce cyfrowej
(2020-09)
Zaprezentowano podstawowe problemy jakie pojawiają się przy wycenie przedsiębiorstw metodami majątkowymi oraz dochodowymi. Brak informacji o wartości kapitału intelektualnego pozbawia wiarygodności wyceny majątkowe. Dlatego ...
Biblioteczny marketing wewnętrzny w teorii i praktyce: na przykładzie bibliotek województwa łódzkiego / Mariola Antczak, Magdalena Kalińska-Kula. – Łódź : Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2019. – 264 s. : il. ; 25 cm. – ISBN 978-83-8142-334-2. – ISBN 978-83-8142-335-9.
(Uniwersytet Śląski, 2020)
W 2019 roku na półki księgarskie trafiła książka Biblioteczny marketing wewnętrzny w teorii i praktyce. Na przykładzie bibliotek województwa łódzkiego, wydana staraniem Uniwersytetu Łódzkiego. Autorki tomu to specjalistki ...
Die Übersetzungen von Technischen Unterlagen aus dem Deutschen ins Polnische
(2021)
Das vorliegende Skript ist eine Sammlung der authentischen finanziellen und technischen Unterlagen in der deutschen Sprache. Sie sollen den künftigen technischen Übersetzern dienen, mit der technischen deutschen Sprache, ...
Publikacje polskie
(Oficyna Wydawnicza Edward Mitek, 2020)
Konferencje zagraniczne
(Oficyna Wydawnicza Edward Mitek, 2020)
Konferencje zagraniczne
(Oficyna Wydawnicza Edward Mitek, 2020)
CDV-WAY#1 Sposób na ciekawy kurs e-learningowy. Przewodnik dla Trenera
(Collegium Da Vinci w Poznaniu, 2020-06-01)
Poradnik ten ma dwa cele. Pierwszym z nich jest zainspirowanie Cię do projektowania kursów e-learningowych, które współcześnie odgrywają bardzo istotną rolę w procesie dydaktycznym, nie tylko na uczelniach wyższych, ale ...
CDV-WAY#2 Sposób na ciekawy kurs e-learningowy. Poradnik metodyczny dla Trenera
(Collegium Da Vinci w Poznaniu, 2020-06-01)
Druga część CDV-way#2 jest metodyczną kontynuacją części poświęconej kształceniu zdalnemu. Przeznaczona jest dla trenerów i wykładowców prowadzących zajęcia zarówno zdalne, jak i stacjonarne (w sali dydaktycznej/szkoleniowej). ...
Social Entrepreneurship and Social Innovation in Aging
(Springer International Publishing, 2020)
Social entrepreneurship is usually understood as an economic activity which focuses at social values, goals, and investments that generates surpluses for social entrepreneurs as individuals, groups, and startups who are ...
Area Agencies on Aging
(Springer International Publishing, 2020)
An area agency on aging (AAA) is a public or private nonprofit organization designated by the state to address the needs and concerns of all older persons at the regional and local levels in the United States (Administration ...