Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorChmielewski, Krzysztof J.
dc.date.accessioned2015-03-15T18:24:00Z
dc.date.available2015-03-15T18:24:00Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.isbn978-83-61118-69-5
dc.identifier.issn1428-1600
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/6468
dc.description.abstractIntegrated promotions aimed at children in Poland and Germany are discussed in this paper. The author analyzed which age defines a child in Poland and in Germany. Further, the characteristics of the children market and its underlying trends are exposed. Forms of integrated promotions which are used within the children market are examined and compared cross-national wise. Moreover, the author discusses the possibilities of implementing the various tools in both countries.pl_PL
dc.language.isoenpl_PL
dc.publisherCZĘSTOCHOWSKIE WYDAWNICTWO NAUKOWEpl_PL
dc.rightsCreative Commons Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/pl/legalcode
dc.subjectword of mouthpl_PL
dc.subjectpester powerpl_PL
dc.subjectpackagingpl_PL
dc.subjectintegrated promotionspl_PL
dc.subjecte-marketingpl_PL
dc.subjectchildren marketpl_PL
dc.subjectchildrenpl_PL
dc.subjectcharacter licensingpl_PL
dc.subjectadvertisingpl_PL
dc.titleComparative Analysis Of Integrated Promotions Aimed At Children In Poland And Germanypl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bookPartpl_PL
dc.contributor.organizationAkademia Leona Koźmińskiegopl_PL
dc.description.epersonKrzysztof Chmielewski
dc.rights.DELETETHISFIELDinfo:eu-repo/semantics/openAccess


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Creative Commons Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Creative Commons Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska