Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorWaśko, Rafał
dc.date.accessioned2015-03-16T08:36:47Z
dc.date.available2015-03-16T08:36:47Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.citationWaśko R., 2014: Efekt trzeciej osoby a percepcja reklamy internetowej; w: Z. Rykiel, J. Kinal (red.): Wirtualność jako realność. Rzeszów: Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego; 163-183.pl_PL
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/6479
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiegopl_PL
dc.rightsDozwolony użytek
dc.subjectinternetpl_PL
dc.subjectwpływ mediówpl_PL
dc.subjectreklama internetowapl_PL
dc.subjectthird-person effectpl_PL
dc.subjectefekt trzeciej osobypl_PL
dc.titleEfekt trzeciej osoby a percepcja reklamy internetowejpl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bookPartpl_PL
dc.contributor.organizationInstytut Socjologii, Uniwersytet Rzeszowskipl_PL
dc.description.epersonRafał Waśko


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Dozwolony użytek
Korzystanie z tego materiału jest możliwe zgodnie z właściwymi przepisami o dozwolonym użytku lub o innych wyjątkach przewidzianych w przepisach prawa, a korzystanie w szerszym zakresie wymaga uzyskania zgody uprawnionego.