Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorBoguszewicz-Kreft, Monika
dc.contributor.authorKreft, Jan
dc.date.accessioned2015-03-16T21:33:55Z
dc.date.available2015-03-16T21:33:55Z
dc.date.issued2011-10
dc.identifier.citationM. Boguszewicz-Kreft, J. Kreft, Nowe metody badań konsumenckich, „Ekonomika i Organizacja Przedsiębiorstwa” nr 10/2011, s. 69-78.pl_PL
dc.identifier.issn0860-6846
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/6484
dc.description.abstractCel artykułu: wskazanie ograniczeń tradycyjnych metod badań marketingowych oraz prezentacja sposobów zaradczych: modyfikacji dotychczasowych metod oraz wykorzystania nowych metod badania konsumentów. 2. Rodzaj wykorzystanej metodologii badawczej/podejścia badawczego: analiza literatury przedmiotu. 3. Główne wyniki badań/analiz: wskazanie przyczyn braku skuteczności tradycyjnych badań marketingowych. Prezentacja nowych metod badań konsumentów. 4. Implikacje praktyczne: wskazanie metod badawczych, które trafniej niż dotychczasowe umożliwiają antycypowanie zachowań nabywczych konsumentów. 5. Implikacje społeczne: możliwość lepszego zaspokojenia potrzeb klientów i związana z tym zwiększona skuteczność marketingowa.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherInstytut Organizacji i Zarządzania w Przemyśle „ORGMASZ”pl_PL
dc.rightsDozwolony użytek
dc.subjectmimika twarzypl_PL
dc.subjectneuroobrazowaniepl_PL
dc.subjectemocjepl_PL
dc.subjectbadania marketingowepl_PL
dc.titleNowe metody badań konsumenckichpl_PL
dc.title.alternativeNew methods of consumer researchen
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
dc.contributor.organizationWyższa Szkoła Bankowa w Gdańsku, Katedra Marketingupl_PL
dc.contributor.organizationUniwersytet Gdański, Wydział Nauk Społecznych, Instytut Filozofii, Socjologii i Dziennikarstwapl_PL
dc.description.epersonMonika Boguszewicz-Kreft


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Dozwolony użytek
Korzystanie z tego materiału jest możliwe zgodnie z właściwymi przepisami o dozwolonym użytku lub o innych wyjątkach przewidzianych w przepisach prawa, a korzystanie w szerszym zakresie wymaga uzyskania zgody uprawnionego.