Show simple item record

dc.contributor.authorBoguszewicz-Kreft, Monika
dc.contributor.authorKreft, Jan
dc.date.accessioned2015-03-16T21:33:55Z
dc.date.available2015-03-16T21:33:55Z
dc.date.issued2011-10
dc.identifier.citationM. Boguszewicz-Kreft, J. Kreft, Nowe metody badań konsumenckich, „Ekonomika i Organizacja Przedsiębiorstwa” nr 10/2011, s. 69-78.pl_PL
dc.identifier.issn0860-6846
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/6484
dc.description.abstractCel artykułu: wskazanie ograniczeń tradycyjnych metod badań marketingowych oraz prezentacja sposobów zaradczych: modyfikacji dotychczasowych metod oraz wykorzystania nowych metod badania konsumentów. 2. Rodzaj wykorzystanej metodologii badawczej/podejścia badawczego: analiza literatury przedmiotu. 3. Główne wyniki badań/analiz: wskazanie przyczyn braku skuteczności tradycyjnych badań marketingowych. Prezentacja nowych metod badań konsumentów. 4. Implikacje praktyczne: wskazanie metod badawczych, które trafniej niż dotychczasowe umożliwiają antycypowanie zachowań nabywczych konsumentów. 5. Implikacje społeczne: możliwość lepszego zaspokojenia potrzeb klientów i związana z tym zwiększona skuteczność marketingowa.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherInstytut Organizacji i Zarządzania w Przemyśle „ORGMASZ”pl_PL
dc.rightsDozwolony użytek
dc.subjectmimika twarzypl_PL
dc.subjectneuroobrazowaniepl_PL
dc.subjectemocjepl_PL
dc.subjectbadania marketingowepl_PL
dc.titleNowe metody badań konsumenckichpl_PL
dc.title.alternativeNew methods of consumer researchen
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
dc.contributor.organizationWyższa Szkoła Bankowa w Gdańsku, Katedra Marketingupl_PL
dc.contributor.organizationUniwersytet Gdański, Wydział Nauk Społecznych, Instytut Filozofii, Socjologii i Dziennikarstwapl_PL
dc.description.epersonMonika Boguszewicz-Kreft


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Dozwolony użytek
Using this material is possible in accordance with the relevant provisions of fair use or other exceptions provided by law. Other use requires the consent of the holder.