Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorMajewska, Kamila
dc.date.accessioned2015-03-22T15:25:16Z
dc.date.available2015-03-22T15:25:16Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.isbn978-83-231-2987-5
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/6525
dc.language.isoplpl_PL
dc.rightsCreative Commons Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/pl/legalcode
dc.subjectkonstruktywizmpl_PL
dc.subjectpolisensorycznośćpl_PL
dc.subjectmultisensorycznośćpl_PL
dc.subjectmultimediapl_PL
dc.subjectefektywność nauczaniapl_PL
dc.subjectnauczanie interaktywnepl_PL
dc.subjecttablica interaktywnapl_PL
dc.subjecttablica multimedialnapl_PL
dc.subjectdydaktyka nauczaniapl_PL
dc.subjectmetodyka nauczaniapl_PL
dc.titlePrzyczyny wysokiej efektywności nauczania z tablicą multimedialnąpl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
dc.contributor.organizationUniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniupl_PL
dc.description.epersonKamila Majewska
dc.rights.DELETETHISFIELDinfo:eu-repo/semantics/openAccess


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Creative Commons Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Creative Commons Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska