dc.contributor.author | Majewska, Kamila | |
dc.date.accessioned | 2015-03-22T15:25:16Z | |
dc.date.available | 2015-03-22T15:25:16Z | |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.identifier.isbn | 978-83-231-2987-5 | |
dc.identifier.uri | https://depot.ceon.pl/handle/123456789/6525 | |
dc.language.iso | pl | pl_PL |
dc.rights | Creative Commons Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska | |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/pl/legalcode | |
dc.subject | konstruktywizm | pl_PL |
dc.subject | polisensoryczność | pl_PL |
dc.subject | multisensoryczność | pl_PL |
dc.subject | multimedia | pl_PL |
dc.subject | efektywność nauczania | pl_PL |
dc.subject | nauczanie interaktywne | pl_PL |
dc.subject | tablica interaktywna | pl_PL |
dc.subject | tablica multimedialna | pl_PL |
dc.subject | dydaktyka nauczania | pl_PL |
dc.subject | metodyka nauczania | pl_PL |
dc.title | Przyczyny wysokiej efektywności nauczania z tablicą multimedialną | pl_PL |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article | pl_PL |
dc.contributor.organization | Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu | pl_PL |
dc.description.eperson | Kamila Majewska | |
dc.rights.DELETETHISFIELD | info:eu-repo/semantics/openAccess | |