Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorMajewska, Kamila
dc.date.accessioned2015-03-22T15:29:54Z
dc.date.available2015-03-22T15:29:54Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.isbn978-83-7611-955-7
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/6527
dc.description.abstractZachodzące nieustannie zmiany wymuszają na nauczycielach nowe formy pracy, oparte na technologii informacyjnej. Artykuł jest próbą odpowiedzi na pytania: czy i jak dynamiczny rozwój technologii informacyjnej wpłynął na zmianę sposobu kształcenia przyszłej kadry nauczycielskiej? Czy wraz z odebraniem dyplomu uczelni wyższej absolwenci powinni rozpocząć kursy dokształcające w zakresie metodyki szeroko pojętej edukacji medialnej?pl_PL
dc.publisherWydawnictwo Adam Marszałekpl_PL
dc.rightsCreative Commons Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/pl/legalcode
dc.subjectuczelnie wyższepl_PL
dc.subjectproces kształceniapl_PL
dc.subjectmetodyka nauczaniapl_PL
dc.subjecttechnologia informacyjnapl_PL
dc.subjecttablica interaktywnapl_PL
dc.titleUniwersytet szansą dla nauczyciela?pl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
dc.contributor.organizationUniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniupl_PL
dc.description.epersonKamila Majewska
dc.rights.DELETETHISFIELDinfo:eu-repo/semantics/openAccess


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Creative Commons Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Creative Commons Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska