dc.contributor.author | Majewska, Kamila | |
dc.date.accessioned | 2015-03-22T15:29:54Z | |
dc.date.available | 2015-03-22T15:29:54Z | |
dc.date.issued | 2011 | |
dc.identifier.isbn | 978-83-7611-955-7 | |
dc.identifier.uri | https://depot.ceon.pl/handle/123456789/6527 | |
dc.description.abstract | Zachodzące nieustannie zmiany wymuszają na nauczycielach nowe formy pracy, oparte na technologii informacyjnej. Artykuł jest próbą odpowiedzi na pytania: czy i jak dynamiczny rozwój technologii informacyjnej wpłynął na zmianę sposobu kształcenia przyszłej kadry nauczycielskiej? Czy wraz z odebraniem dyplomu uczelni wyższej absolwenci powinni rozpocząć kursy dokształcające w zakresie metodyki szeroko pojętej edukacji medialnej? | pl_PL |
dc.publisher | Wydawnictwo Adam Marszałek | pl_PL |
dc.rights | Creative Commons Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska | |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/pl/legalcode | |
dc.subject | uczelnie wyższe | pl_PL |
dc.subject | proces kształcenia | pl_PL |
dc.subject | metodyka nauczania | pl_PL |
dc.subject | technologia informacyjna | pl_PL |
dc.subject | tablica interaktywna | pl_PL |
dc.title | Uniwersytet szansą dla nauczyciela? | pl_PL |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article | pl_PL |
dc.contributor.organization | Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu | pl_PL |
dc.description.eperson | Kamila Majewska | |
dc.rights.DELETETHISFIELD | info:eu-repo/semantics/openAccess | |