Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorMajewska, Kamila
dc.date.accessioned2015-03-22T15:35:09Z
dc.date.available2015-03-22T15:35:09Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.isbn978-83-7611-684-6
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/6529
dc.description.abstractW artykule został omówiony wpływ nauczyciela matematyki na nauczanie tego przedmiotu. Praca zawiera opis badań oraz rezultatów nauki prowadzonej odpowiednio przez pedagoga, przy użyciu tylko i wyłącznie technologii informacyjnej, notatek.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Adam Marszałekpl_PL
dc.rightsCreative Commons Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/pl/legalcode
dc.subjectproces kształceniapl_PL
dc.subjectnauczycielpl_PL
dc.subjectmatematykapl_PL
dc.subjecttechnologia informacyjnapl_PL
dc.titleCzy technologia informacyjna może zastąpić osobę nauczyciela na lekcji matematyki?pl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/conferenceObjectpl_PL
dc.contributor.organizationUniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniupl_PL
dc.description.epersonKamila Majewska
dc.rights.DELETETHISFIELDinfo:eu-repo/semantics/openAccess


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Creative Commons Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Creative Commons Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska