dc.contributor.author | Majewska, Kamila | |
dc.date.accessioned | 2015-03-22T15:35:09Z | |
dc.date.available | 2015-03-22T15:35:09Z | |
dc.date.issued | 2010 | |
dc.identifier.isbn | 978-83-7611-684-6 | |
dc.identifier.uri | https://depot.ceon.pl/handle/123456789/6529 | |
dc.description.abstract | W artykule został omówiony wpływ nauczyciela matematyki na nauczanie tego przedmiotu. Praca zawiera opis badań oraz rezultatów nauki prowadzonej odpowiednio przez pedagoga, przy użyciu tylko i wyłącznie technologii informacyjnej, notatek. | pl_PL |
dc.language.iso | pl | pl_PL |
dc.publisher | Wydawnictwo Adam Marszałek | pl_PL |
dc.rights | Creative Commons Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska | |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/pl/legalcode | |
dc.subject | proces kształcenia | pl_PL |
dc.subject | nauczyciel | pl_PL |
dc.subject | matematyka | pl_PL |
dc.subject | technologia informacyjna | pl_PL |
dc.title | Czy technologia informacyjna może zastąpić osobę nauczyciela na lekcji matematyki? | pl_PL |
dc.type | info:eu-repo/semantics/conferenceObject | pl_PL |
dc.contributor.organization | Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu | pl_PL |
dc.description.eperson | Kamila Majewska | |
dc.rights.DELETETHISFIELD | info:eu-repo/semantics/openAccess | |