Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorMajewska, Kamila
dc.date.accessioned2015-03-22T15:41:55Z
dc.date.available2015-03-22T15:41:55Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.issn1230-7785
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/6531
dc.description.abstractArtykuł jest próbą odpowiedzi na pytanie: Jak nauczać efektywnie w środowisku multimedialnym. Analizy zostały dokonane w oparciu o wyniki badań zrealizowanych przy użyciu tablicy multimedialnej.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Edukacyjne akApitpl_PL
dc.rightsCreative Commons Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/pl/legalcode
dc.subjectkonstruktywizmpl_PL
dc.subjectwspółpracapl_PL
dc.subjectinternetpl_PL
dc.subjectmultimediapl_PL
dc.subjecttablica multimedialnapl_PL
dc.subjecttablica interaktywnapl_PL
dc.titleEfektywna nauka z tablicą interaktywnąpl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
dc.contributor.organizationUniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniupl_PL
dc.description.epersonKamila Majewska
dc.rights.DELETETHISFIELDinfo:eu-repo/semantics/openAccess


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Creative Commons Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Creative Commons Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska