dc.contributor.author | Motyl, Karol | |
dc.date.accessioned | 2015-03-29T19:01:23Z | |
dc.date.available | 2015-03-29T19:01:23Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.identifier.uri | https://depot.ceon.pl/handle/123456789/6548 | |
dc.description.abstract | Tekst jest próbą opisania szkoły za pomocą metafory fabryki. Patrząc
z tej perspektywy, automatyzm szkolny, powtarzalność, cykliczność
i przewidywalność wiążą się z powstaniem nudy. Nuda jest sytuacją
trudną, dlatego pojawiają się różne reakcje obronne. W tekście oprócz
wycofania i agresji opisana jest także reakcja związana ze śmiechem. | pl_PL |
dc.publisher | Oficyna Wydawnicza Impuls, Kraków | pl_PL |
dc.rights | Creative Commons Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska | |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/pl/legalcode | |
dc.subject | śmiech | pl_PL |
dc.subject | nuda | pl_PL |
dc.subject | fabryka | pl_PL |
dc.subject | metafora | pl_PL |
dc.subject | szkoła | pl_PL |
dc.title | O szkole jako fabryce nudy i śmiechu | pl_PL |
dc.title.alternative | School as a factory of boredom and laugh | pl_PL |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article | pl_PL |
dc.contributor.organization | Akademia im. Jana Długosza w Częstochowie | pl_PL |
dc.description.eperson | Karol Motyl | |
dc.rights.DELETETHISFIELD | info:eu-repo/semantics/openAccess | |