Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorMotyl, Karol
dc.date.accessioned2015-03-29T19:01:23Z
dc.date.available2015-03-29T19:01:23Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/6548
dc.description.abstractTekst jest próbą opisania szkoły za pomocą metafory fabryki. Patrząc z tej perspektywy, automatyzm szkolny, powtarzalność, cykliczność i przewidywalność wiążą się z powstaniem nudy. Nuda jest sytuacją trudną, dlatego pojawiają się różne reakcje obronne. W tekście oprócz wycofania i agresji opisana jest także reakcja związana ze śmiechem.pl_PL
dc.publisherOficyna Wydawnicza Impuls, Krakówpl_PL
dc.rightsCreative Commons Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/pl/legalcode
dc.subjectśmiechpl_PL
dc.subjectnudapl_PL
dc.subjectfabrykapl_PL
dc.subjectmetaforapl_PL
dc.subjectszkołapl_PL
dc.titleO szkole jako fabryce nudy i śmiechupl_PL
dc.title.alternativeSchool as a factory of boredom and laughpl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
dc.contributor.organizationAkademia im. Jana Długosza w Częstochowiepl_PL
dc.description.epersonKarol Motyl
dc.rights.DELETETHISFIELDinfo:eu-repo/semantics/openAccess


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Creative Commons Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Creative Commons Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska