Show simple item record

dc.contributor.authorKrzanicki, Marcin
dc.date.accessioned2015-04-14T19:34:28Z
dc.date.available2015-04-14T19:34:28Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.citationKrzanicki, M. (2015). Gracz – prosument w cyfrowej rzeczywistości. Rewolucja czy ewolucja?, Kwartalnik Nauk o Mediach, 1, http://knm.uksw.edu.pl/gracz-prosument-cyfrowej-rzeczywistosci-rewolucjaewolucja/pl_PL
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/6603
dc.rightsCreative Commons Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/pl/legalcode
dc.titleGracz – prosument w cyfrowej rzeczywistości. Rewolucja czy ewolucja?pl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
dc.description.epersonPiotr Siuda
dc.rights.DELETETHISFIELDinfo:eu-repo/semantics/openAccess


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Creative Commons Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska
Except where otherwise noted, this item's license is described as Creative Commons Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska