Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorKrzanicki, Marcin
dc.date.accessioned2015-04-14T19:34:28Z
dc.date.available2015-04-14T19:34:28Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.citationKrzanicki, M. (2015). Gracz – prosument w cyfrowej rzeczywistości. Rewolucja czy ewolucja?, Kwartalnik Nauk o Mediach, 1, http://knm.uksw.edu.pl/gracz-prosument-cyfrowej-rzeczywistosci-rewolucjaewolucja/pl_PL
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/6603
dc.rightsCreative Commons Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/pl/legalcode
dc.titleGracz – prosument w cyfrowej rzeczywistości. Rewolucja czy ewolucja?pl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
dc.description.epersonPiotr Siuda
dc.rights.DELETETHISFIELDinfo:eu-repo/semantics/openAccess


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Creative Commons Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Creative Commons Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska