Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorPaluch, Filip
dc.contributor.authorKulesza, Wojciech
dc.date.accessioned2015-04-14T19:37:13Z
dc.date.available2015-04-14T19:37:13Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.citationPaluch, F., Kulesza, W. (2014). Efekt kameleona w Internecie, w: Człowiek zalogowany. 2 Wirtualne społeczności, M. Wysocka-Pleczyk, K. Tucholska (red.), Kraków: Biblioteka Jagiellońska, ss. 24-36.pl_PL
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/6604
dc.language.isoplpl_PL
dc.rightsCreative Commons Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/pl/legalcode
dc.titleEfekt kameleona w Interneciepl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
dc.description.epersonPiotr Siuda
dc.rights.DELETETHISFIELDinfo:eu-repo/semantics/openAccess


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Creative Commons Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Creative Commons Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska