Show simple item record

dc.contributor.authorPaluch, Filip
dc.contributor.authorKulesza, Wojciech
dc.date.accessioned2015-04-14T19:37:13Z
dc.date.available2015-04-14T19:37:13Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.citationPaluch, F., Kulesza, W. (2014). Efekt kameleona w Internecie, w: Człowiek zalogowany. 2 Wirtualne społeczności, M. Wysocka-Pleczyk, K. Tucholska (red.), Kraków: Biblioteka Jagiellońska, ss. 24-36.pl_PL
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/6604
dc.language.isoplpl_PL
dc.rightsCreative Commons Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/pl/legalcode
dc.titleEfekt kameleona w Interneciepl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
dc.description.epersonPiotr Siuda
dc.rights.DELETETHISFIELDinfo:eu-repo/semantics/openAccess


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Creative Commons Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska
Except where otherwise noted, this item's license is described as Creative Commons Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska