Show simple item record

dc.contributor.authorBomba, Radosław
dc.contributor.authorStunża, Grzegorz D.
dc.date.accessioned2015-04-15T07:47:07Z
dc.date.available2015-04-15T07:47:07Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.citationBomba, R., Stunża, G.D. (2015). Panorama praktyk prosumenckich wśród fanów i twórców gry komputerowej Wiedźmin. Przyczynek do netnografii, w: Prosumpcja: między podejściem apokaliptycznym a emancypującym, P. Siuda, T. Żaglewski (red.), Gdańsk: Wydawnictwo Naukowe Katedra, ss. 143-178.pl_PL
dc.identifier.isbn978-83-634-3433-5
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/6608
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Naukowe Katedra
dc.rightsDozwolony użytek
dc.subjectprosumpcjapl
dc.subjectWiedźminpl
dc.titlePanorama praktyk prosumenckich wśród fanów i twórców gry komputerowej Wiedźmin. Przyczynek do netnografiipl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/preprint
dc.contributor.organizationUniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie
dc.contributor.organizationUniwersytet Gdański
dc.description.epersonPiotr Siuda


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Dozwolony użytek
Using this material is possible in accordance with the relevant provisions of fair use or other exceptions provided by law. Other use requires the consent of the holder.