Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorBrosch, Anna
dc.date.accessioned2015-05-01T19:38:12Z
dc.date.available2015-05-01T19:38:12Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.citationBrosch, Anna, The Role of Computer Games in Formal and Informal Education. W: M. Frania, T. Huk, M. Musioł, Faces of traditional and new media in education of 21st century, Toruń 2014
dc.identifier.citation
dc.identifier.isbn978-83-7780-946-4
dc.identifier.isbn978-83-7780-946-4
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/6705
dc.description.abstractComputer games are an important component of the industrialised and computerised world; at the same time they are a significant element of children and adolescents’ lives. Nowadays, the computer enables people to create a new space in which players can engage in journeys full of adventures and action. However, the computer can be used as a didactic aid aimed at advancing and consolidating the knowledge that young people acquire. Teachers perceive computer games only as a source of entertainment and do not allow them to fulfil an important role in the process of education. However, the use of the potential of the most popular entertainment among students can make learning an adventure, just like their favourite computer game.en
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Adam Marszałek
dc.rightsDozwolony użytek
dc.subjectentertainmenten
dc.subjecteducationen
dc.subjectcomputer gamesen
dc.titleThe Role of Computer Games in Formal and Informal Educationen
dc.typearticle
dc.description.epersonAnna Brosch


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Dozwolony użytek
Korzystanie z tego materiału jest możliwe zgodnie z właściwymi przepisami o dozwolonym użytku lub o innych wyjątkach przewidzianych w przepisach prawa, a korzystanie w szerszym zakresie wymaga uzyskania zgody uprawnionego.