Show simple item record

dc.contributor.authorSzyszka, Michał
dc.date.accessioned2015-05-07T07:49:06Z
dc.date.available2015-05-07T07:49:06Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.citationM. Szyszka, Child and Family in the Perspective of Social Marketing, "Społeczeństwo i Rodzina" 4/2013 (37), s. 125-132.pl_PL
dc.identifier.issn1734-6614
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/6720
dc.language.isoenpl_PL
dc.publisherKatolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II Wydział Zamiejscowy Nauk o Społeczeństwie w Stalowej Wolipl_PL
dc.rightsCreative Commons Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/pl/legalcode
dc.subjectmass and media communicationpl_PL
dc.subjectsocial marketingpl_PL
dc.subjectsocial advertisingpl_PL
dc.subjectsocial campaignspl_PL
dc.titleChild and Family in the Perspective of Social Marketingpl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
dc.description.epersonMichał Szyszka
dc.rights.DELETETHISFIELDinfo:eu-repo/semantics/openAccess


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Creative Commons Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska
Except where otherwise noted, this item's license is described as Creative Commons Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska