Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorFlasiński, Krzysztof
dc.date.accessioned2015-05-20T08:11:55Z
dc.date.available2015-05-20T08:11:55Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.citationFlasiński, K. (2013). Komunikacja wizualna za pośrednictwem urządzeń iPad firmy Apple w polskiej prasie tabletowej. W: K. Wolny-Zmorzyński, J. Snopek, K. Groń (red.), Komunikacja wizualna w prasie i w mediach elektronicznych (s. 198-212). Warszawa: Poltext. ISBN: 978-83-756-1205-9.pl_PL
dc.identifier.isbn978-83-756-1205-9
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/6792
dc.description.abstractZ testów i analizy polskojęzycznych aplikacji prasowych przeznaczonych dla urządzeń typu iPad można wyciągnąć wniosek, że istnieją trzy aspekty kształtujące komunikację wizualną odbywającą się za pośrednictwem takiego oprogramowania: 1. ekranowość, 2. dotykowość, 3. interaktywność wspierana przez konwergencję. Warta odnotowania jest uwaga, że cechy te nie występują obecnie łącznie we wszystkich aplikacjach prasy tabletowej. Mogą one pojawiać się w różnych konfiguracjach.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherPoltextpl_PL
dc.rightsDozwolony użytek
dc.subjectkomunikacja wizualnapl_PL
dc.subjectkonwergencjapl_PL
dc.subjectaplikacjepl_PL
dc.subjectprasa tabletowapl_PL
dc.subjectmedia mobilnepl_PL
dc.subjectdziennikarstwopl_PL
dc.subjectiPadpl_PL
dc.subjecttabletypl_PL
dc.subjectnowe mediapl_PL
dc.subjectprasapl_PL
dc.titleKomunikacja wizualna za pośrednictwem urządzeń iPad firmy Apple w polskiej prasie tabletowejpl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
dc.contributor.organizationUniwersytet Szczecińskipl_PL
dc.description.epersonKrzysztof Flasiński


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Dozwolony użytek
Korzystanie z tego materiału jest możliwe zgodnie z właściwymi przepisami o dozwolonym użytku lub o innych wyjątkach przewidzianych w przepisach prawa, a korzystanie w szerszym zakresie wymaga uzyskania zgody uprawnionego.